p.power civic Stickerbomb + Gele lichten p.29!

Re: p.power civic Stickerbomb + Gele lichten p.29!

Berichtdoor HoNdAdreams » wo 13 jul 2011, 06:20

kijkt he jong, ik wil hier helemaal niet moeilijk doen ofzo, maar ik vind het echt schande hoe gij die auto aant afbreken zijt.... Ik weet nog dat hem hier in de buurt rondreed toen hij pas verbouwd was, en dat was een prachtige ding,ma nu...... bumpers stuk, stripbandjes erdoor, nu wilde ook nog het interieur zwart zetten.. Sorry he man, ma doe die auto weg aan iemand die er respect voor heeft en hem terug in ere zet en koop u iets anders om wat mee te sjinken....
HoNdAdreams
H23 Poster

my honda: Civic
Advertenties:

• Re: p.power civic Stickerbomb + Gele lichten p.29!

Berichtdoor driver.tim » wo 13 jul 2011, 06:29

$1 schreef:$2ijkt he jong, ik wil hier helemaal niet moeilijk doen ofzo, maar ik vind het echt schande hoe gij die auto aant afbreken zijt.... Ik weet nog dat hem hier in de buurt rondreed toen hij pas verbouwd was, en dat was een prachtige ding,ma nu...... bumpers stuk, stripbandjes erdoor, nu wilde ook nog het interieur zwart zetten.. Sorry he man, ma doe die auto weg aan iemand die er respect voor heeft en hem terug in ere zet en koop u iets anders om wat mee te sjinken....

:goed:

Ne camino ofzo :lol:
    driver.tim
    K20 Poster

my honda: ejnine :D
    Advertenties:

Berichtdoor kenny_tmt » wo 13 jul 2011, 08:33

$1 schreef:$2ijkt he jong, ik wil hier helemaal niet moeilijk doen ofzo, maar ik vind het echt schande hoe gij die auto aant afbreken zijt.... Ik weet nog dat hem hier in de buurt rondreed toen hij pas verbouwd was, en dat was een prachtige ding,ma nu...... bumpers stuk, stripbandjes erdoor, nu wilde ook nog het interieur zwart zetten.. Sorry he man, ma doe die auto weg aan iemand die er respect voor heeft en hem terug in ere zet en koop u iets anders om wat mee te sjinken....

Amen!
    If in doubt, go flat out!
    kenny_tmt
    HCB Veteraan

my honda: CTR
    Advertenties:

Berichtdoor Jdm_Whore » wo 13 jul 2011, 08:43

Het interieur zwart maken ok, das een kwestie van smaak! Ik zou ook niet in een interieur willen rondrijden waarvan de helft in carrosseriekleur gespoten is :nono:

De rest gaat er inderdaad wel over, zeker het tegenwoordig o zo populaire stickerbombing :D Vooral de zonneband dan.. Als die rand mooi recht zou zijn vanonder zou het er al wat beter uitzien. Nu ist precies alsof je gewoon rond de auto bent gewandeld “Daar ga ik nog eentje plakken, en daar, en daar, en daar…”
    Als je stickers neemt uit die boekjes dan zie je trouwens meer wit als wat anders :no:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

Berichtdoor p.power » wo 13 jul 2011, 13:13

alleen de oranje dingen worder zwart? wa is het probleem nu feitelijk. gewoon omda mijne bumper kapot is en omdak in ander lande zie daze daar bandjes door doen, da ik da na doen ooh sjinker bla bla bla.. ge meot is mee gaan me den tijd en ni blijve zitte in the fast and furious tijd.

ik doen gewoon wa IK mooi vind en wa IK wil mee rond rijden, alskik da wil bomben dan doe ik da toch? ik doen nogaltij me MIJN auto wa IK wil!

@JDM whore, daarom dat er opstaat nog niet klaar.

ik zien onder "sjinken" nogaltij een ander betekenis dan bandjes door den bumper bandjes steken.

Ge moogt nooit vergelijke me hoe em was tege over hoe ik em kocht!

als ge ergens naar het begin ziet, ziet ge hoe ik hem heb gekocht dan gade zien hoe "schoon" em was.
    Laatst bijgewerkt door p.power op wo 13 jul 2011, 13:15, in totaal 2 keer bewerkt.
    Live life to the redline.
    p.power
    H22 Poster

my honda: Civic coupé '94
    Advertenties:

Re: p.powers civic!

Berichtdoor p.power » wo 13 jul 2011, 13:14

$1 schreef:$2e schade op de civic, let op heb deze zo gekocht!
    De koffer:
    Afbeelding
    afgetekende koffer omda em gecleaned was wa vo nik goe is
    Gardeboux links:
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    gardeboux rechts:
    Afbeelding
    Voorbumper:
    Afbeelding
    ohnee wasda was diene al kapot? jup
    Rechterflank:
    Afbeelding
    bad cleaning.
    Achterbumper:
    Afbeelding
    Afbeelding

Ier nog is!
    p.power
    H22 Poster

Advertenties:

Berichtdoor HoNdAdreams » wo 13 jul 2011, 13:27

ik weet hoe hij eruit zag toen je hem kocht, en heb met u ook gesproken toen. Je zou hem terug in orde zetten zei je toen, maar naar mijn mening takelt hij alleen verder af.... heeft niks met fast en furious tijd te maken, enkel met de auto terug in een deftige staat zetten
    HoNdAdreams
    H23 Poster

Advertenties:

Berichtdoor p.power » wo 13 jul 2011, 13:30

$1 schreef:$2k weet hoe hij eruit zag toen je hem kocht, en heb met u ook gesproken toen. Je zou hem terug in orde zetten zei je toen, maar naar mijn mening takelt hij alleen verder af.... heeft niks met fast en furious tijd te maken, enkel met de auto terug in een deftige staat zetten

ja, ik ga toch ook ni naar meetings? ik ben naar HOW geweest en da is de enigste waar ik ben geweest, voor de rest ga ik aps trug als hij trug in deftige staat is :)

ik post updates ier op hcb en TB, maar ik ga ni naar meetings om ze te late zien :)

hij komt nog wel in deftige staat, maar of hij oranje blijft weet ik nog ni.

eerst en vooral moet ik deftig werk vinden, zodat ik grote updates kan doen ,nu blijven ze klein omdat ik nooit vast werk heb me die kut interim jobkes.
    p.power
    H22 Poster

Advertenties:

Berichtdoor HoNdAdreams » wo 13 jul 2011, 13:32

$1 schreef:$2ij komt nog wel in deftige staat

HoNdAdreams
    H23 Poster

Advertenties:

Berichtdoor p.power » wo 13 jul 2011, 17:55

Nog 2 van de gele lichtjes se:

Afbeelding

Afbeelding
    p.power
    H22 Poster

Advertenties:

Berichtdoor gert » wo 13 jul 2011, 18:24

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2ij komt nog wel in deftige staat

:goed: alles op zijnen tijd hé ;)
    Afbeelding

dankzij de fake shit wordt het echte meer gewaardeerd. ga zo door :goed:
    gert
    HCB Veteraan

my honda: eg6 sir-s
    Advertenties:

Berichtdoor Bell_Sol » wo 13 jul 2011, 18:31

kga me nie moeien met de discussie hierboven :lol:
    lichten vind ik wel knap, de stickerbombing vind ik met uitzondering van de zonneband wel geslaagd ;)
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Bell_Sol
    HCB Veteraan

my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » wo 13 jul 2011, 21:20

man man man

geile kunt zagen :roll: :roll: :roll:

ieder zen eigen zin he!

ps mor as ge een brakijzer wil koopt ou ten iets anders dan nen honda he! 8-)

genoeg kutmerken om af te leven ze!

ale succes met het restoreren :mrgreen: :mrgreen:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor falz » wo 13 jul 2011, 23:12

mannekes, ik deenk da ge allemaal wa ver aant gaan zijt..

ni iedereen heeft bakken vol met geld, of maakt schulden of steekt 100% van zijn geld in zennen auto eh, ni iedereen KAN dat.. en daar zijn vaak meerdere redenen voor.

als ge de stickerbombing niks vind, jah das dan pech voor u, de p vindet wel na z'n goesting en da is nog altijd alles wa telt.. en de trekbandjes door uwen bumper steken, das iets uit de driftwereld en mss ni egt van toepassing op ne civic, maar als da dieje jongn zn goesting is laat em dan doen, en als ge daar problemen mee hebt, zeg dan gwn da ge het niks vind, en klaar. ge moet ni gaan uitwijken over van alles en dieje jonge nog een slecht gevoel geven.. hij probeerd ook maar wa te doen met de middelen die em heeft.. iedereen heeft wel iets aan z'n auto wa een ander ni graag heeft, of mss wel nen hele auto da iemand anders totaal ni graag ziet..

en bij den ene als em zegt ik ga den auto proper zette, dieje heeft zomaar geld opzij staan ofzo en kan 90% van de te restaureren schade ineens laten maken of dr zijn er ook die zelf redelijk veel kunnen. ma nie iedereen kan da, en sommige mensen bezien een restaureringsproces over enkele maanden (jaren)
    geef dieje jongen gewoon wa tijd enzo, en als em iet of wa deftig vast werk heeft zal da allemaal veel beter vlotten.. ge zult allemaal al wel is zonder werk of geld gezeten hebben eh, maar sommige mensen hebben natuurlijk ook het geluk om rijke ouders te hebben en dan kende da ni (egt ni op iemand bedoeld want ik ken niemand zijn situatie hier)

dus geef gwn uw mening, mooi/lelijk en smaken verschillen, ge moet dr ni verder op induwen.

just my 2 cents ;)
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan

my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

Berichtdoor tchonda » wo 13 jul 2011, 23:27

$1 schreef:$2annekes, ik deenk da ge allemaal wa ver aant gaan zijt..

ni iedereen heeft bakken vol met geld, of maakt schulden of steekt 100% van zijn geld in zennen auto eh, ni iedereen KAN dat.. en daar zijn vaak meerdere redenen voor.

als ge de stickerbombing niks vind, jah das dan pech voor u, de p vindet wel na z'n goesting en da is nog altijd alles wa telt.. en de trekbandjes door uwen bumper steken, das iets uit de driftwereld en mss ni egt van toepassing op ne civic, maar als da dieje jongn zn goesting is laat em dan doen, en als ge daar problemen mee hebt, zeg dan gwn da ge het niks vind, en klaar. ge moet ni gaan uitwijken over van alles en dieje jonge nog een slecht gevoel geven.. hij probeerd ook maar wa te doen met de middelen die em heeft.. iedereen heeft wel iets aan z'n auto wa een ander ni graag heeft, of mss wel nen hele auto da iemand anders totaal ni graag ziet..

en bij den ene als em zegt ik ga den auto proper zette, dieje heeft zomaar geld opzij staan ofzo en kan 90% van de te restaureren schade ineens laten maken of dr zijn er ook die zelf redelijk veel kunnen. ma nie iedereen kan da, en sommige mensen bezien een restaureringsproces over enkele maanden (jaren)
    geef dieje jongen gewoon wa tijd enzo, en als em iet of wa deftig vast werk heeft zal da allemaal veel beter vlotten.. ge zult allemaal al wel is zonder werk of geld gezeten hebben eh, maar sommige mensen hebben natuurlijk ook het geluk om rijke ouders te hebben en dan kende da ni (egt ni op iemand bedoeld want ik ken niemand zijn situatie hier)

dus geef gwn uw mening, mooi/lelijk en smaken verschillen, ge moet dr ni verder op induwen.

just my 2 cents ;)

"slow as f*ck"
    tchonda
    B20 Poster

my honda: eg hb
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar HCB leden