$1 schreef:$2ijkt he jong, ik wil hier helemaal niet moeilijk doen ofzo, maar ik vind het echt schande hoe gij die auto aant afbreken zijt.... Ik weet nog dat hem hier in de buurt rondreed toen hij pas verbouwd was, en dat was een prachtige ding,ma nu...... bumpers stuk, stripbandjes erdoor, nu wilde ook nog het interieur zwart zetten.. Sorry he man, ma doe die auto weg aan iemand die er respect voor heeft en hem terug in ere zet en koop u iets anders om wat mee te sjinken....
$1 schreef:$2ijkt he jong, ik wil hier helemaal niet moeilijk doen ofzo, maar ik vind het echt schande hoe gij die auto aant afbreken zijt.... Ik weet nog dat hem hier in de buurt rondreed toen hij pas verbouwd was, en dat was een prachtige ding,ma nu...... bumpers stuk, stripbandjes erdoor, nu wilde ook nog het interieur zwart zetten.. Sorry he man, ma doe die auto weg aan iemand die er respect voor heeft en hem terug in ere zet en koop u iets anders om wat mee te sjinken....

$1 schreef:$2e schade op de civic, let op heb deze zo gekocht!
De koffer:
afgetekende koffer omda em gecleaned was wa vo nik goe is
Gardeboux links:
gardeboux rechts:
Voorbumper:
ohnee wasda was diene al kapot? jup
Rechterflank:
bad cleaning.
Achterbumper:

$1 schreef:$2k weet hoe hij eruit zag toen je hem kocht, en heb met u ook gesproken toen. Je zou hem terug in orde zetten zei je toen, maar naar mijn mening takelt hij alleen verder af.... heeft niks met fast en furious tijd te maken, enkel met de auto terug in een deftige staat zetten

$1 schreef:$2ij komt nog wel in deftige staat

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ij komt nog wel in deftige staat
$1 schreef:$2annekes, ik deenk da ge allemaal wa ver aant gaan zijt..
ni iedereen heeft bakken vol met geld, of maakt schulden of steekt 100% van zijn geld in zennen auto eh, ni iedereen KAN dat.. en daar zijn vaak meerdere redenen voor.
als ge de stickerbombing niks vind, jah das dan pech voor u, de p vindet wel na z'n goesting en da is nog altijd alles wa telt.. en de trekbandjes door uwen bumper steken, das iets uit de driftwereld en mss ni egt van toepassing op ne civic, maar als da dieje jongn zn goesting is laat em dan doen, en als ge daar problemen mee hebt, zeg dan gwn da ge het niks vind, en klaar. ge moet ni gaan uitwijken over van alles en dieje jonge nog een slecht gevoel geven.. hij probeerd ook maar wa te doen met de middelen die em heeft.. iedereen heeft wel iets aan z'n auto wa een ander ni graag heeft, of mss wel nen hele auto da iemand anders totaal ni graag ziet..
en bij den ene als em zegt ik ga den auto proper zette, dieje heeft zomaar geld opzij staan ofzo en kan 90% van de te restaureren schade ineens laten maken of dr zijn er ook die zelf redelijk veel kunnen. ma nie iedereen kan da, en sommige mensen bezien een restaureringsproces over enkele maanden (jaren)
geef dieje jongen gewoon wa tijd enzo, en als em iet of wa deftig vast werk heeft zal da allemaal veel beter vlotten.. ge zult allemaal al wel is zonder werk of geld gezeten hebben eh, maar sommige mensen hebben natuurlijk ook het geluk om rijke ouders te hebben en dan kende da ni (egt ni op iemand bedoeld want ik ken niemand zijn situatie hier)
dus geef gwn uw mening, mooi/lelijk en smaken verschillen, ge moet dr ni verder op induwen.
just my 2 cents
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten