kun je evengoed een aem standalone nemen ofzo :p ,maar voor een "stock " honda een standalone te pakken,goed gek
als je nu problemen bij hebben zoals een kameraad met een sub,dan zou ik het ook overwegen,maarja,die blok was gebouwd :p

$1 schreef:$2$1 schreef:$2eb er geen verstand van![]()
daarom dus de vraag,wat zijn de verschillen tussen de twee:D
Link is een stand alone dus volledige andere ecu die erin komt Hondata is een printplaat die ze op je originele ecu solderen, bij link zijn dan ook wat meer afstelmogelijkheden maar is vanwege het prijsverschil te verwaarlozen.
Denk dat dit zowat de grote verschillen zijn, somebody correct me if i'm wrong

als uw blok goed afgesteld staat en onderhouden word zoals het hoort kan er toch maar weinig misgaan? Ik zeg nu niet dat dit het geval zou zijn als je echt serieus gaat bouwen en op methanol rijden enzo maarjah is ook niet de bedoeling uiteindelijk 
$1 schreef:$2enk tot niemand zo extreem gaat op straat zodat ze standalone nodig hebben :p geloof zelfs tot k-pro ook veel veiligheden heeft,moet ik nog eens juist bezien hoe en wat allemaal,maar waarom moeilijk doen al het makkelijk ook gaat ?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2enk tot niemand zo extreem gaat op straat zodat ze standalone nodig hebben :p geloof zelfs tot k-pro ook veel veiligheden heeft,moet ik nog eens juist bezien hoe en wat allemaal,maar waarom moeilijk doen al het makkelijk ook gaat ?
Weet ni hoe het op kpro zit, maar bv op s300 en s200 stel je vtec in adhv toerentallen, terwijl met een uitgebreider systeem je bv oliedruk, en ni alleen min maar ook max temperaturen als voorwaarde kan ingeven. En zo kan je voor alle functies op die manier gaan werken...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast