Ik heb ook niet echt iets tegen Rota's of dergelijke.
En deze zijn zeker geschikt voor vele wagens.
Maar er zijn replica's van Volk, Advan, Rays die dan ineens Ravs noemen.
En BBS is dan BB5.
En niemand zegt op een meeting ik heb BB5 China's, nee ik heb BBS LeMans.
Meestal laten ze die dan nog lakken in een "uniek" kleur, gouden boutjes erin lijmen, en randen herpolieren.
Of extremer: Echte logo's kopen, hun centers laten uitfrezen, om het echte logo te doen passen.
Het moet voor iedereen betaalbaar blijven, dat wel.
Maar als je een wagen hebt met redelijk wat vermogen en die toch wel wat geld kost. Neem dan aub iets deftig.
Klein vb: als je een BMW E90 320d hebt van + 33000€ dan koop je toch geen setje BB5 19" velgen van 650€?
De banden kosten al meer dan die velgen. Awel toch heb ik vandaag nog zo een setje laten buitengaan.
De banden heb ik niet verkocht want hij had er 2dehands gevonden. Maar wel rijden met een BMW op 19" he.
Er zijn mooie 2dehands setjes te vinden overal van echte of gewoon degelijke velgen.
RSP heeft altijd wel leuke setjes liggen.
Wel met wat werk aan, maar eens ze af zijn heb je soms een heel knap resultaat, waar je met liefde aan hebt gewerkt.
En dat heb je ook in kosten kunnen opbouwen.
Enfin, iedereen doet wat hem wil, en ik lach zeker niet met mensen die op Rota's of andere replica's gaan rondrijden.
Hoe dan ook is er toch een kwaliteitsverschil in echt en fake, en dat merk je wel als je ze gehad hebt.