GT3 RS killer

$1 schreef:$2k krijg niks te zien nestle?

$1 schreef:$2i slecht. Maar ne getunde m6 tege ne standaard gt3 rs is ni eerlijk heIk ken ene in Duitsland dieje heeft ne 997 gt3 rs biturbo. Hoeveel pk hem juist heeft weet hij ni maar't zou iets van een 850+ moete zijn. 4.7 seconde van 100 naar 200, 8.5seconde van 200 naar 300 en 13 seconde van 300 naar 360... Da's sneller dan ne veyron
![]()
Dus dan zit ge daar in uwe getunde m6 en denkt ge da ge nen rappe auto hebt en ge ne gt3 rs kunt afdroge en dan krijgt ge gigantisch hard op uwe bek
Filmpje van de twinturbo gt3 rs
http://www.youtube.com/watch?v=RzueWtLi ... r_embedded

$1 schreef:$2a filmke van die twinturbo gt3 is gewoon van een racespelleke. Ik dacht dat da echt was.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2a filmke van die twinturbo gt3 is gewoon van een racespelleke. Ik dacht dat da echt was.
Zijde gij nu serieus?

$1 schreef:$2ahaha wa zijde gij ne simpele geestMss al is gedacht da nen twinturbo supra me pakweg 1000+ pk's vanaf da hij grip heeft een pak rapper is dan nen R1? Of da als ge nen VR6 turbo me 450pk in ne golf 2 steekt een pak sneller zijt dan nen bmw m6? Dieje gt3 rs is getuned door 9ff en rijd in Bayern rond ( nen Duister dus...) Het is dus zeker geen spelleke zoals gij mss denkt.
Dieje higspeed test van de veyron toen hem echte 434 haalde was mss ook uit een spelleke?!

$1 schreef:$2t staat der mss in't Duits bij, dus mss kunde het ni leze maar der staat heel duidelijk bij da hij verschillende keren moest afremmen en terug opnieuw moest optrekken. Dus een filmpje van 80 naar 380 was er idd nooit. Maar hij heeft het zo tesamen geknipt dat de stukken waar hij moest afremmen weg waren en het dus een idee geeft van de acceleratie. Maar goed, 'k zal effe een grafiek zoeken van zen driftbox gegevens. Mss da ge die wa overtuigender vind...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten