BMW M6 Whut!

BMW M6 Whut!

Berichtdoor Nasty » do 02 dec 2010, 19:16

Nooit een bmw liefhebber geweest, maar als ik de lotto win wordt dit t eerste wat k koop :shock:

GT3 RS killer :lol:

2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
Nasty
HCB Veteraan

my honda: CL7
Advertenties:

• Re: BMW M6 Whut!

Berichtdoor Dj3scoupe » do 02 dec 2010, 20:16

ik krijg niks te zien nestle?
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Dj3scoupe
    Beheerder

my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

Re: BMW M6 Whut!

Berichtdoor Goosse » do 02 dec 2010, 20:43

redelijk zalige bak. Ik heb die 6 serie altijd al ongelooflijk knap gevonden
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

EK squad - Jap Society

www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan

my honda: ek4
    Advertenties:

Berichtdoor Nasty » do 02 dec 2010, 21:41

$1 schreef:$2k krijg niks te zien nestle?

Bij u staat de kinderfilter misschien nog aan :mrgreen:
    2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
    Nasty
    HCB Veteraan

my honda: CL7
    Advertenties:

Berichtdoor who_carez » do 02 dec 2010, 22:00

Ni slecht. Maar ne getunde m6 tege ne standaard gt3 rs is ni eerlijk he ;-) Ik ken ene in Duitsland dieje heeft ne 997 gt3 rs biturbo. Hoeveel pk hem juist heeft weet hij ni maar't zou iets van een 850+ moete zijn. 4.7 seconde van 100 naar 200, 8.5seconde van 200 naar 300 en 13 seconde van 300 naar 360... Da's sneller dan ne veyron ;-)

Dus dan zit ge daar in uwe getunde m6 en denkt ge da ge nen rappe auto hebt en ge ne gt3 rs kunt afdroge en dan krijgt ge gigantisch hard op uwe bek :-D

Filmpje van de twinturbo gt3 rs ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=RzueWtLi ... r_embedded
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan

my honda: FIETS
    Advertenties:

Berichtdoor Jerry » vr 03 dec 2010, 14:00

$1 schreef:$2i slecht. Maar ne getunde m6 tege ne standaard gt3 rs is ni eerlijk he ;-) Ik ken ene in Duitsland dieje heeft ne 997 gt3 rs biturbo. Hoeveel pk hem juist heeft weet hij ni maar't zou iets van een 850+ moete zijn. 4.7 seconde van 100 naar 200, 8.5seconde van 200 naar 300 en 13 seconde van 300 naar 360... Da's sneller dan ne veyron ;-)

Dus dan zit ge daar in uwe getunde m6 en denkt ge da ge nen rappe auto hebt en ge ne gt3 rs kunt afdroge en dan krijgt ge gigantisch hard op uwe bek :-D

Filmpje van de twinturbo gt3 rs ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=RzueWtLi ... r_embedded

kherriner mij ook zon filmke met een porsche en lambo ( denk ik) die sprintje op de autostrade doen, dat er onverwacht zo golf1 die manne voorbijscheurt dat moet volgens mij toch wel de doodslag zijn als je in die lambo zit
    als ik het nogeens tegenkom zal ik het op het forum zetten

allesins mogen ze deze toch wel voor de deur afzette
    drempels zijn net sletjes , eerst moet je ze niet en uiteindelijk kruip je er toch maar overheen.
    Jerry
    B18 Poster

my honda: EP1 DA4
    Advertenties:

Berichtdoor honda-integra » vr 03 dec 2010, 18:05

Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

Afbeelding
    honda-integra
    H22 Poster

my honda: integra
    Advertenties:

Berichtdoor honda-integra » vr 03 dec 2010, 18:07

da filmke van die twinturbo gt3 is gewoon van een racespelleke. Ik dacht dat da echt was.

Afbeelding
    honda-integra
    H22 Poster

Advertenties:

Berichtdoor who_carez » vr 03 dec 2010, 18:33

$1 schreef:$2a filmke van die twinturbo gt3 is gewoon van een racespelleke. Ik dacht dat da echt was.

Zijde gij nu serieus? :doh:
    who_carez
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor honda-integra » vr 03 dec 2010, 18:37

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2a filmke van die twinturbo gt3 is gewoon van een racespelleke. Ik dacht dat da echt was.

Zijde gij nu serieus? :doh:

:evil: Ja :evil: . Den dag van vandaag moet ge van niks verschieten. Ik heb al filmkes gezien van supra's die rapper zijn dan ne Yamaha R1, bmw M6'jes die worden gepakt door een golfke, etc... :!:

Dus waarom zou een filmke met een GT3 twinturbo niet kunnen? :goed:

Afbeelding
    honda-integra
    H22 Poster

Advertenties:

Berichtdoor who_carez » vr 03 dec 2010, 18:43

Hahaha wa zijde gij ne simpele geest :-D Mss al is gedacht da nen twinturbo supra me pakweg 1000+ pk's vanaf da hij grip heeft een pak rapper is dan nen R1? Of da als ge nen VR6 turbo me 450pk in ne golf 2 steekt een pak sneller zijt dan nen bmw m6? Dieje gt3 rs is getuned door 9ff en rijd in Bayern rond ( nen Duister dus...) Het is dus zeker geen spelleke zoals gij mss denkt.

Dieje higspeed test van de veyron toen hem echte 434 haalde was mss ook uit een spelleke?!
    who_carez
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor honda-integra » vr 03 dec 2010, 18:56

$1 schreef:$2ahaha wa zijde gij ne simpele geest :-D Mss al is gedacht da nen twinturbo supra me pakweg 1000+ pk's vanaf da hij grip heeft een pak rapper is dan nen R1? Of da als ge nen VR6 turbo me 450pk in ne golf 2 steekt een pak sneller zijt dan nen bmw m6? Dieje gt3 rs is getuned door 9ff en rijd in Bayern rond ( nen Duister dus...) Het is dus zeker geen spelleke zoals gij mss denkt.

Dieje higspeed test van de veyron toen hem echte 434 haalde was mss ook uit een spelleke?!

Kijk he kameraad, mensen gelijk gij kunnen mij serieus kwaad maken. Ik ben geen simpele geest. Iemand die zoiets beweert zonder de persoon in kwestie te kennen is in mijn ogen ne minderwaardige eikel die het verdient om anaal verkracht te worden door ne cactus. Dat gezegd zijnde, je ondermijnt je eigen stelling. Ik zeg juist dat ALLE FILMPJES MOGELIJK ZIJN, omdat we in een tijd leven waarin zogoed als alles mogelijk is. En als je even oplet zie je dat da filmpje van die porsche NIET ECHT IS. Waarom ik dat denk? Kijk eens heel goed. Iemand met goede ogen ziet direct dat het computergraphics zijn. Ik heb nog nooit een blinkende huid tegengekomen, ook het interieur is allemaal iets té computer-gegenereerd. Dit filmpje was CGI.

Afbeelding
    honda-integra
    H22 Poster

Advertenties:

Berichtdoor who_carez » vr 03 dec 2010, 19:01

't staat der mss in't Duits bij, dus mss kunde het ni leze maar der staat heel duidelijk bij da hij verschillende keren moest afremmen en terug opnieuw moest optrekken. Dus een filmpje van 80 naar 380 was er idd nooit. Maar hij heeft het zo tesamen geknipt dat de stukken waar hij moest afremmen weg waren en het dus een idee geeft van de acceleratie. Maar goed, 'k zal effe een grafiek zoeken van zen driftbox gegevens. Mss da ge die wa overtuigender vind...
    who_carez
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor who_carez » vr 03 dec 2010, 19:04

Afbeelding

Afbeelding

Zoals ge kunt zien was da lichtjes berg op :goed:

Nu moogde gij mij nekeer een spelleke zegge waar ge die optie in hebt?!
    who_carez
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor honda-integra » vr 03 dec 2010, 19:08

$1 schreef:$2t staat der mss in't Duits bij, dus mss kunde het ni leze maar der staat heel duidelijk bij da hij verschillende keren moest afremmen en terug opnieuw moest optrekken. Dus een filmpje van 80 naar 380 was er idd nooit. Maar hij heeft het zo tesamen geknipt dat de stukken waar hij moest afremmen weg waren en het dus een idee geeft van de acceleratie. Maar goed, 'k zal effe een grafiek zoeken van zen driftbox gegevens. Mss da ge die wa overtuigender vind...

Man, ik zou hier vanalles op kunnen zeggen. Weet je wat, het filmke is echt. Voila, opgelost :D

Afbeelding
    honda-integra
    H22 Poster

Advertenties:

Volgende

Keer terug naar Multimedia