Lycan's Civic Coupe EM2 (hulp gevraagd mbt zoektocht @ p.4)

Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (OEM Honda 16" Enkei velgen @ p.

Berichtdoor EM2-coupe » vr 17 feb 2012, 17:44

Als alles meezit, gaat z'n interieur vanaf zaterdag 25 februari een behoorlijk stukje properderderder en mooierderderder en sexy'erderderder en en en .... worden! :goed:
Verbeter de wereld; rijd door of ik haal je rechts in!!
EM2-coupe
Camino user

my honda: EM2
Advertenties:

• Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (OEM Honda 16" Enkei velgen @ p.

Berichtdoor V.V. » vr 17 feb 2012, 18:06

$1 schreef:$2ls alles meezit, gaat z'n interieur vanaf zaterdag 25 februari een behoorlijk stukje properderderder en mooierderderder en sexy'erderderder en en en .... worden! :goed:

en jij komt dat hier mooi in zijn plek verraden :nono: :lol:

tis toch nix uit jou em die in zijn em komt??? :denk:

grtzzzzzz
    GrtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzAfbeelding
    ..................................................... the power in my dreams
    V.V.
    B20 Poster

my honda: EJ9/S2000
    Advertenties:

Berichtdoor EM2-coupe » vr 17 feb 2012, 18:15

$1 schreef:$2
    tis toch nix uit jou em die in zijn em komt??? :denk:

Ja, we gaan van gaspedaal ruilen...omdat de mijne zijn kapotgetrapt door mijn eigen koninklijke hoogheids stamp voeten :har:

Ik verklap niks toch? Ik heb alleen maar een vermoeden dat zijn auto binnenkort sexy'erderderder gaat worden....zag ik in m'n glazen bol(len) :kwijl: en mijne gaat ook sexy'erderderderderder worden :love: maar ik verklap nog niks.... :nono:

zie pm :lol:
    EM2-coupe
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor Lycan » za 18 feb 2012, 12:54

$1 schreef:$2an niet wachten voor je nieuwe velgjes met verlaging te zien blinken onder je ride :goed:

Ik ook niet :goed: vind hem er nu maar sombertjes bij staan in de wintermodus :(

$1 schreef:$2och speciale gevallekes precies, die EM2 rijders :denk: :lol:

Ik weet het ... zodra je er 1 koop krijg je gewoon meteen een compleet andere levensstijl :teehee:

$1 schreef:$2nze gestoordheid komt omdat wij de mooiste Honda's rijden :har: :mrgreen:

:goed: :goed: :goed:

$1 schreef:$2oals anderen al gezegd hebben, proper interieur! ;)

Dankjewel :goed: ben er zelf ook heel trots op, sowieso omdat de rest van mijn EM2 nog stock is :mrgreen:

$1 schreef:$2ls alles meezit, gaat z'n interieur vanaf zaterdag 25 februari een behoorlijk stukje properderderder en mooierderderder en sexy'erderderder en en en .... worden! :goed:

:goed: :goed: :goed:

$1 schreef:$2n jij komt dat hier mooi in zijn plek verraden :nono: :lol:

Kan eigenlijk niet he :mrgreen: marja hij is de koning, dus hij mag dat :mrgreen:

Maar ik zeg er niks over ;) er liggen sowieso nog een paar andere updates klaar, maar die presenteer ik pas zodra ik het compleet heb :)
    Mijn welkomstopic: viewtopic.php?f=6&t=5936

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

my honda: Civic Coupe EM2
    Advertenties:

Berichtdoor V.V. » za 18 feb 2012, 21:18

Dus als ik het goed begrijp ga je ons hier dubbel zo lang in kwelling laten :cry:

ten 1st omwille v.d.velgen en ten tweede omwille van dat nieuwe in het al redelijk nieuwe interieur (still folowing?) :goed:

koning Murat verraad zijn volk net zoals alle politiekers dat doen hééé :har:

nog 1 weekje dus alle avond je topic in het oog houden en gebaren dat het me nix doet :lol:

grtzzzzzzzzz
    V.V.
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor V.V. » za 18 feb 2012, 21:24

$1 schreef:$2zie pm :lol:

zie je wel dat hij liegt kben nog steeds aan het wachten op die pm :cry:
    V.V.
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor larsD » za 18 feb 2012, 21:31

Update die mooie em2 van je eens snel, sneeuw is voorbij dus hup die enkei's eronder :goed:

btw: als je wat gedaan wil hebben van kleine dingen ofzo kan je ook naar mij komen ipv dure garage he :D
    larsD
    Camino user

my honda: Civic ED6
    Advertenties:

Berichtdoor EM2-coupe » zo 19 feb 2012, 00:05

Als ik als koning zeg "zie PM" betekent dat eigenlijk "betaal maar dan zal ik zien of het genoeg is om je te voorzien van info" ! :lol:
    EM2-coupe
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor V.V. » zo 19 feb 2012, 00:36

Als ik als koning zeg "zie PM" betekent dat eigenlijk "betaal maar dan zal ik zien of het genoeg is om je te voorzien van info" ! :lol:

ik heb al genoeg betaalt in updates aan de em2 :goed: duuuuuuuuusssssssssssss............... :party: tell me ,

@lycan jij mag het ook zeggen hoor via mp

grtzzzzzzzzzz
    V.V.
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor EM2-coupe » ma 20 feb 2012, 18:30

ik heb al genoeg betaalt in updates aan de em2 :goed: duuuuuuuuusssssssssssss............... :party: tell me ,

OK....daar moet ik je we gelijk in geven ja..jij doet hééééél goed je best om jouw EM2 net zo mooi als de mijne te maken (terwijl ik er alleen maar mee hoef te rijden maar dat terzijde :mrgreen: )

Dus hierbij...alleen aan jou vertel ik wat Marco zondag gaat doen waardoor zijn auto properderder en sexy'erderder van gaat worden, maar aan niemand doorgeven OK? :goed:

Komt'ie: .... hij gaat...

...écht écht ééécht niet doorvertellen OK? :nee:

Hij gaat zondag zijn auto wassen :love: :kwijl: :goed:
    EM2-coupe
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor Lycan » ma 20 feb 2012, 20:00

$1 schreef:$2us als ik het goed begrijp ga je ons hier dubbel zo lang in kwelling laten :cry:

ten 1st omwille v.d.velgen en ten tweede omwille van dat nieuwe in het al redelijk nieuwe interieur (still folowing?) :goed:

koning Murat verraad zijn volk net zoals alle politiekers dat doen hééé :har:

nog 1 weekje dus alle avond je topic in het oog houden en gebaren dat het me nix doet :lol:

@lycan jij mag het ook zeggen hoor via mp

Ik stuur uw dalijk wel ff een PMeke maat ;)

$1 schreef:$2pdate die mooie em2 van je eens snel, sneeuw is voorbij dus hup die enkei's eronder :goed:

btw: als je wat gedaan wil hebben van kleine dingen ofzo kan je ook naar mij komen ipv dure garage he :D

Enkei zijn verre weg van klaar :? moet eerst lasser vinden omdat er een stukje van de velgrand af is, moet daarna nog straler&coater vinden (voor nette prijs) en moet nog (OEM) naafkapjes uitzoeken :teehee:

De kans is dus groot dat die velgen er pas na de zomer onder gaan komen, omdat ik dit jaar ga proberen mijn interieur volledig 'af' te krijgen en ik ook wat exterieur en motor upgrades wil doen :mrgreen:

Enne, thnx maatje :goed: zal ik zeker in mijn achterhoofd houden ;)

$1 schreef:$2k heb al genoeg betaalt in updates aan de em2 :goed: duuuuuuuuusssssssssssss............... :party: tell me ,

OK....daar moet ik je we gelijk in geven ja..jij doet hééééél goed je best om jouw EM2 net zo mooi als de mijne te maken (terwijl ik er alleen maar mee hoef te rijden maar dat terzijde :mrgreen: )

Hij gaat zondag zijn auto wassen :love: :kwijl: :goed:

Sorry koning Murat, maar persoonlijk vind ik dat Virgil de mooiste, meest dikke en meest unieke EM2 heeft die er in Nederland + België rondt rijdt :mrgreen: natuurlijk heeft hij niet alles zelf gedaan, omdat de auto al redelijk wat mods had toen hij hem kocht ... maar toch ... VTEC-uitvoering + super unieke kleur + OEM lippenkit + de rest = win :goed:

Enne, ik ga zaterdag me auto waarschijnlijk al wassen ... maar dat is dus niet 'de upgrade' :zot: :teehee:

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor EM2-coupe » ma 20 feb 2012, 21:32

Aangezien je de laatste tijd weinig online bent geef ik je welgeteld 5 dagen de tijd om de grootste fout ooit uit je leven goed te maken door het te edit'en.....anders,....zal ik heeeeel zuid Nederland inclusief stukje Belgié met de grond gelijkmaken....te beginnen met alle EM2's zonder OEM roest :teehee: :lol:
    EM2-coupe
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor Lycan » wo 22 feb 2012, 19:48

$1 schreef:$2angezien je de laatste tijd weinig online bent geef ik je welgeteld 5 dagen de tijd om de grootste fout ooit uit je leven goed te maken door het te edit'en.....anders,....zal ik heeeeel zuid Nederland inclusief stukje Belgié met de grond gelijkmaken....te beginnen met alle EM2's zonder OEM roest :teehee: :lol:

Sorry, je hebt helemaal gelijk! :?

Na contact via PM met Virgil is me duidelijk geworden dat ik het helemaal mis had :? ...

Virgil heeft namelijk veel en veel meer gedaan aan zijn EM2 dan ik in eerste instantie dacht :mrgreen: daarom moet ik juist zeggen:

Het is een 'feit' dat Virgil de mooiste en meest dikke EM2 heeft in Nederland/België en dat hij ook nog eens bijna alles zelf heeft gedaan :goed:

Marja, 1 ding is zeker, jou EM2 mag er ook zeker wezen hoor uwe majesteit :goed: alleen jammer dat het geen VTEC-uitvoering is ... en het een facelift is :teehee:

(Pre-facelift ftw! :party: )

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Lycan » zo 11 maart 2012, 12:52

Vorige week zaterdag heb ik ... alweer :mrgreen: ... een nieuw setje velgen aangeschaft :D wederom een setje OEM Honda 16 inch 4x100 Enkei (EP3 look) velgen :goed: sommige van jullie weten waarschijnlijk nog wel dat ik ongeveer 2 maanden geleden ook al zo'n setje heb aangeschaft ... marja ... daar zat dus iets te veel werk aan naar mijn mening :denk: daarnaast zijn ze zwart en ik wil geen zwarte velgen ... ik wil witte velgen ... en van zwart naar wit overspuiten is niet echt makkelijk leek mij zo :denk: helemaal als je het zelf wilt gaan doen :P

Toch moet ik toegeven dat ik de velgen in het zilver ook heel mooi vind :) daarom heb ik besloten de velgen dit jaar nog niet over te spuiten en ze gewoon zilver te laten, zodat ik goed kan bepalen welke kleur ik uiteindelijk wil ... OEM zilver of NH-0 wit :) volgend jaar worden de velgen sowieso overgespoten, want de velgen hebben helaas toch redelijk wat corosie en hier en daar wat gebruikerskrasjes :(

Ik moet nu nog even kijken wat ik ga doen m.b.t. de banden, maar ik hoop dat ze velgen over een week of 2 onder mijn EM2 liggen 8-)

Maar goed, gister dus even de nieuwe velgjes gewassen en wat foto's gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

En omdat het toch wel super gaaf is om 8 dezelfde velgen te hebben, ook nog 2 foto's van zowel de zilvere als de zwarte set :mrgreen: :

Afbeelding

Afbeelding

En voor mensen die zich afvragen wat ik nu met de zwarte ga doen: die zijn al ruime tijd gereserveerd voor Lars en worden binnenkort dus verkocht!

Verder heb ik afgelopen dinsdag ook een pakketje van Kevin05 ontvangen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu niet meteen denken dat ik schade heb gereden en een nieuwe koplamp nodig had voor mijn EM2 :nee: nee nee, ik heb deze lamp erbij gekocht om te oeferen met het opschuren en polijsten van (plastic) lampen ;) op de foto is volgens mij best goed te zien hoe wazig de koplamp is ... en het is dus de bedoeling dat deze koplamp weer als nieuw gaat worden :goed: zodra ik dan eenmaal doorheb hoe dat opschuren en polijsten werkt ga ik mijn eigen koplampen (en eventueel mijn achterlampen) ook opschuren en polijsten 8-)

Maar! Dat is nog niet alles, want ik ga deze koplamp ook gebruiken om er achter te komen hoe ik van een OEM EM2 koplamp een OEM EM2 DIY blackhousing koplamp kan maken :mrgreen: en zodra ik dat doorheb, ga ik ook dit weer toepassen op mijn eigen koplampen 8-)

Dat waren de updates voor nu weer even ... ik heb stiekem nog meer liggen :oops: maar die wil ik pas posten als ik alles compleet heb ;)

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (Nieuwe Enkei velgen @ p.4)

Berichtdoor Lycan » vr 23 maart 2012, 18:40

Wie kan mij helpen met mijn zoektocht:

viewtopic.php?f=14&t=7966

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Vorige

Keer terug naar Bezoekers