$1 schreef:$2ls alles meezit, gaat z'n interieur vanaf zaterdag 25 februari een behoorlijk stukje properderderder en mooierderderder en sexy'erderderder en en en .... worden!

$1 schreef:$2
tis toch nix uit jou em die in zijn em komt???![]()

en mijne gaat ook sexy'erderderderderder worden
maar ik verklap nog niks.... 

$1 schreef:$2an niet wachten voor je nieuwe velgjes met verlaging te zien blinken onder je ride![]()
$1 schreef:$2och speciale gevallekes precies, die EM2 rijders![]()
$1 schreef:$2nze gestoordheid komt omdat wij de mooiste Honda's rijden![]()
$1 schreef:$2oals anderen al gezegd hebben, proper interieur!
$1 schreef:$2ls alles meezit, gaat z'n interieur vanaf zaterdag 25 februari een behoorlijk stukje properderderder en mooierderderder en sexy'erderderder en en en .... worden!
$1 schreef:$2n jij komt dat hier mooi in zijn plek verraden![]()
![]()

$1 schreef:$2zie pm

$1 schreef:$2$1 schreef:$2zie pm
zie je wel dat hij liegt kben nog steeds aan het wachten op die pm

$1 schreef:$2
Als ik als koning zeg "zie PM" betekent dat eigenlijk "betaal maar dan zal ik zien of het genoeg is om je te voorzien van info" !
tell me ,

$1 schreef:$2$1 schreef:$2
Als ik als koning zeg "zie PM" betekent dat eigenlijk "betaal maar dan zal ik zien of het genoeg is om je te voorzien van info" !
ik heb al genoeg betaalt in updates aan de em2duuuuuuuuusssssssssssss...............
tell me ,

$1 schreef:$2us als ik het goed begrijp ga je ons hier dubbel zo lang in kwelling laten![]()
ten 1st omwille v.d.velgen en ten tweede omwille van dat nieuwe in het al redelijk nieuwe interieur (still folowing?)![]()
koning Murat verraad zijn volk net zoals alle politiekers dat doen hééé![]()
nog 1 weekje dus alle avond je topic in het oog houden en gebaren dat het me nix doet![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2zie pm
zie je wel dat hij liegt kben nog steeds aan het wachten op die pm
$1 schreef:$2$1 schreef:$2
ik heb al genoeg betaalt in updates aan de em2duuuuuuuuusssssssssssss...............
tell me ,
@lycan jij mag het ook zeggen hoor via mp
$1 schreef:$2pdate die mooie em2 van je eens snel, sneeuw is voorbij dus hup die enkei's eronder![]()
btw: als je wat gedaan wil hebben van kleine dingen ofzo kan je ook naar mij komen ipv dure garage he
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k heb al genoeg betaalt in updates aan de em2duuuuuuuuusssssssssssss...............
tell me ,
OK....daar moet ik je we gelijk in geven ja..jij doet hééééél goed je best om jouw EM2 net zo mooi als de mijne te maken (terwijl ik er alleen maar mee hoef te rijden maar dat terzijde)
Hij gaat zondag zijn auto wassen![]()
![]()

$1 schreef:$2angezien je de laatste tijd weinig online bent geef ik je welgeteld 5 dagen de tijd om de grootste fout ooit uit je leven goed te maken door het te edit'en.....anders,....zal ik heeeeel zuid Nederland inclusief stukje Belgié met de grond gelijkmaken....te beginnen met alle EM2's zonder OEM roest![]()
)
daarnaast zijn ze zwart en ik wil geen zwarte velgen ... ik wil witte velgen ... en van zwart naar wit overspuiten is niet echt makkelijk leek mij zo
helemaal als je het zelf wilt gaan doen 

nee nee, ik heb deze lamp erbij gekocht om te oeferen met het opschuren en polijsten van (plastic) lampen
maar die wil ik pas posten als ik alles compleet heb Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten