Met 292 km/u over E17

Re: Met 292 km/u over E17

Berichtdoor Jorre » di 08 nov 2011, 18:18

video door gebruiker verwijderd,dju toch das straf :rotfl:
*Supatune Garage*
Jorre
HCB Veteraan

my honda: Civic EJ2 + EG4
Advertenties:

• Re: Met 292 km/u over E17

Berichtdoor gunny sir-s » di 08 nov 2011, 19:09

das hier bij mij achter den hoek ;),ik ken die baan maar alt te goed :D
    Laatst bijgewerkt door gunny sir-s op di 08 nov 2011, 19:13, in totaal 1 keer bewerkt.
    gunny sir-s
    B20 Poster

my honda: GT86
    Advertenties:

Berichtdoor falken » di 08 nov 2011, 19:12

Afbeelding
    falken
    B18 Poster

my honda: cl7
    Advertenties:

Berichtdoor Tuur » di 08 nov 2011, 19:19

Die boete is wel x 5,5 (vermenigvuldigingsfactor) + gerechtskosten + Bijdrage aan fonds voor verkeersslachtoffers héé mannen. Dat zal wel oplopen tot boven de 15.000 euro. Zijn jullie nog nooit naar de politierechtbank gemoeten? ;)
    Daarenboven denk ik dat zijn advokaat in de rechtzaal wel zal vertellen dat de snelheidsmeter niet geijkt is en dat er dus geen boete kan gegeven worden.
    't Was net op het nieuws. De Aston verdeler kon er blijkbaar ook al niet mee lachen.

greetings
    Honda, simply the best
    Tuur
    B16 Poster

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor ThrillSeeker » di 08 nov 2011, 19:26

Ik vind het wel de moeite :)
    Als ge zo een machien kunt betalen, laat die mensen dan toch hun gang gaan...
    Enja, als ze gepakt worden, risico van het vak zeker?

En de Aston verdeler, tja, dan moet Aston maar niet wagens maken die vlotjes over de 290 per uur gaan.
    Of ze moeten hun wagens maar laten begrensen op 120.

Hoe je het ook draait of keert, boetes in het verkeer zijn een verdoken vorm van belasting...

En iedereen rijd wel eens te snel... al heb ik liever iemand die te snel rijd in een wagen die ook de nodige remkracht heeft...
    Taking SLAMMED to a whole new LOWER level...
    ThrillSeeker
    D16 Poster

my honda: KA8
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » di 08 nov 2011, 20:02

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2u niet dat ik niet van snelheid hou maar op bepaalde stukken hangt die kerel wel dik de idioot uit.
    kamions op rechts, middenvak vol en daar voorbij tegen 200+ is problemen zoeken.
    als er ene zonder kijken hem op links duikt tegen 100 kunnen ze die klojo van tussen zijn carbon interieur peuteren ...

Dan ligt daar het grootste probleem in mijn ogen.

idd, maar zou jij dat risico nemen, wetend dat je ep in brokken vaneen is als het mis gaat?

$1 schreef:$2ie ik een komen aan 200 hou ik mij keurig aan de kant.... ipv van er voor te kruipen dat ze alles mogen dichtgooien

om even later in zijn staart te plakken ^^
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor dom » di 08 nov 2011, 20:58

het gaat hem hier niet om eventuele boetes meer.
    Als ze deze gast vervolgen (wat weldegelijk kan zie voorbeeld Roemeense camionchauffeur/danser) dan gaat hem om duizenden euro's boete en maanden rijverbod.
    Deze gast is vermoedelijk ook een zakenman ofzo dus het komt in nieuws aangezien er mediabelangstelling is, is hij zen geloofwaardigheid als zakenman kwijt.
    Wil hij in een ander bedrijf beginne heeft hij een strafblad.
    ünd er is mediabelangstelling omdat hij mede het leven van de minderjarige passagier in gevaar bracht en hierdoor gaat hij een rechter krijgen die een voorbeeld zal willen stellen.
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » wo 09 nov 2011, 03:56

opgelet : van horen zeggen :

mijn collega (ik heb de nacht momenteel) vertelde me dat "op het nieuws" gemeld is dat de bestuurder in het filmpje niet de eigenaar zou zijn maar iemand die de wagen ging halen.
    als dit klopt is er nog een extra vergrijp om bij de hoop te smijten : show geven met andermans auto en liegen dat het de zijnen is :mrgreen:

@dom :
    "geloofwaardigheid als zakenman kwijt" zal wel meevallen.
    ik vermoed dat zijn collega's ook wel over een of meerdere raspaardjes beschikken die ze af en toe eens de sporen geven.
    de risee omdat hij gestekt is, das dan weer iets anders :D

dit is een media-hype aangevuurd door politici met profileringsdrang en de gewoonlijke meute die hard roept dat dergelijke zaken toch zo schandalig zijn, welke vooral kleinzielige mensen zijn gedreven door afgunst of totaal onbegrip.
    het vervelende is dat dit overdag was tussen het verkeer, wat het lastig maakt om enige verdediging te vinden.
    dezelfde weg, dezelfde wagen maar dan snachts als er quasi geen verkeer is zou in dat opzicht een stuk handiger zijn.
    dan zou je hetzelfde filmpje zelfs kunnen aanhalen als bewijs dat onder bepaalde omstandigheden een dergelijke rijstijl niet echt een probleem is.
    login257
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor pistonhead » wo 09 nov 2011, 06:43

$1 schreef:$2it is een media-hype aangevuurd door politici met profileringsdrang en de gewoonlijke meute die hard roept dat dergelijke zaken toch zo schandalig zijn, welke vooral kleinzielige mensen zijn gedreven door afgunst of totaal onbegrip.
    het vervelende is dat dit overdag was tussen het verkeer, wat het lastig maakt om enige verdediging te vinden.
    dezelfde weg, dezelfde wagen maar dan snachts als er quasi geen verkeer is zou in dat opzicht een stuk handiger zijn.
    dan zou je hetzelfde filmpje zelfs kunnen aanhalen als bewijs dat onder bepaalde omstandigheden een dergelijke rijstijl niet echt een probleem is.

Amen to that :goed:
    pistonhead
    H22 Poster

my honda: FK8
    Advertenties:

Berichtdoor dom » wo 09 nov 2011, 11:07

Je wilt niet weten hoeveel mensen "Jamaar meneer er was niemand op de baan" aanhalen als verdediging.
    Daar wordt door justitie op gescheten uiteraard.

Hij is zo stom geweest om het in het drukkere verkeer overdag te doen.

Maar of het nu overdag of snachts was is hetzelfde misdrijf.

Als het zijn eigen wagen ni is dan zijn er idd meer problemen voor de eigenaar.
    Als de wagen gebruikt werdt zonder medeweten vd eigenaar is het diefstal
    Maar als de wagen met medeweten en toestemming werdt gebruikt en de bestuurder wordt niet gevonden dan is de eigenaar schuldig omdat hij moet weten wie er met zijn wagen rijdt.

Hier gaan we ooit mss nog wel is iets over horen.

Ik heb persoonlijk geen probleem met mensen die het gas opengooien op de snelweg, ik vind zelfs dat het door de wet zou moeten worden toegelaten.
    Maar dan wel onder voorwaarden dat je geen verdrijfvlakken overschrijdt en andere auto's in gevaar brengt. zoals deze kut uiteraard wel deed.

Als ge dit soort shit wil doen, Duitsland is ni ver heh mensen.

Misschien kunne we dit soort dingen aanhalen als argument om nu eindelijk in Belgie is een wekelijkse legale drag/sprint race strip te krijgen.
    Elke zaterdag ofzo van smiddags tot savonds, paar euro inkom.
    Zou volk op afkomen hoor.
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » wo 09 nov 2011, 16:36

denk eerlijk gezegd niet dat men hier iets van kan maken. Zeker al niet als de eigenaar zelf niet reed... En als de eigenaar geen klacht indiend tegen degene die wel reed en beide alles gewoon ontkennen... geen bewijsmateriaal, case closed.

apenland nummer 1
    Black Dragon
    B18 Poster

my honda: NSX , ATR , civic
    Advertenties:

Berichtdoor Connix » wo 09 nov 2011, 16:40

$1 schreef:$2e wilt niet weten hoeveel mensen "Jamaar meneer er was niemand op de baan" aanhalen als verdediging.
    Daar wordt door justitie op gescheten uiteraard.

Hij is zo stom geweest om het in het drukkere verkeer overdag te doen.

Maar of het nu overdag of snachts was is hetzelfde misdrijf.

Als het zijn eigen wagen ni is dan zijn er idd meer problemen voor de eigenaar.
    Als de wagen gebruikt werdt zonder medeweten vd eigenaar is het diefstal
    Maar als de wagen met medeweten en toestemming werdt gebruikt en de bestuurder wordt niet gevonden dan is de eigenaar schuldig omdat hij moet weten wie er met zijn wagen rijdt.

Hier gaan we ooit mss nog wel is iets over horen.

Ik heb persoonlijk geen probleem met mensen die het gas opengooien op de snelweg, ik vind zelfs dat het door de wet zou moeten worden toegelaten.
    Maar dan wel onder voorwaarden dat je geen verdrijfvlakken overschrijdt en andere auto's in gevaar brengt. zoals deze kut uiteraard wel deed.

Als ge dit soort shit wil doen, Duitsland is ni ver heh mensen.

Misschien kunne we dit soort dingen aanhalen als argument om nu eindelijk in Belgie is een wekelijkse legale drag/sprint race strip te krijgen.
    Elke zaterdag ofzo van smiddags tot savonds, paar euro inkom
    .
    Zou volk op afkomen hoor.

En gelijk hedde nondedju. Ik denk dat sinds Brustem toe is het percentage illegale streetraces terug toegenomen is en dan zijn ze daar verwonderd over en vragen ze zich af hoe da komt.
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Connix
    HCB Veteraan

my honda: Civic EP2
    Advertenties:

Berichtdoor JDMHatchy » wo 09 nov 2011, 17:02

Vind wel grappig da hem zegt, ge moet da onder controle kunnen houden... Dawmm Are you serious bro?! Die auto rijd bijna voor u...beke nen overdrijver van ja kheb wel het van het precies..

Kijk naar de reviews; It's just too easy to drive to be position as a car to those track day drivers, This is a everyday's Sportscar

Toen wij met de Cruiserz van AVB Meet kwamen - Asion nationals geloof ik?? een Porsche Carrera 4S afgedroogt tegen +260km/h ook in volle dag... Als die wagen dat eenmaal aankan en de remmen er geschikt voor zijn, why the hell not?
    (en kweet da er een aantallen hier mss zullen zeiken van ja tzwal wel diene JDMHatchy met zijne grote praat maar sommige hebben de Silvia toen gezien gehad en in terugweg hem zien sprinten tegen de porsche ook..)
    Dus hoef het hier ni te bewijzen...

@ Tuur: Net hetzelfde wat ThrillSeeker zegt.. Dat Aston verdeler niet kan lachen, tja man verkoopt dan geen sportwagens die idd de 300 aantikken.

Als je hier een Type R koopt bij Honda Belgie en je maakt filmkes tegen 200, wat heeft die lul van de garage dan nog te zeggen... Het is ervoor gemaakt net als Aston hun wagens maken, tenslotte krijgen zij het geld de wagen is betaald en is Honda/Aston toch niet verantwoordelijk voor iemand zijn doen en laten
    Knalle godverdoeme! =D

@ login257:

Ge hebt gelijk tis een en al mediageleuter...

Maar wat ge zegt: als er ene zonder kijken hem op links duikt tegen 100 kunnen ze die klojo van tussen zijn carbon interieur peuteren ...
    Das nu eenmaal de fout van de belgen hier, hier moete constant in de remmen vliegen omdat er nen domme kloot voor u NIET KIJKT, of doet alsof het zondag is, in Duitsland hebde da idd ni voor omdat het baanvak word vrij gehouden en enkel dient voor in te halen. de wagen voor u gaat al schoon naar rechts zonder dat gij nog maar u rempedaal hoeft in te duwen en da ist verschil van hier.

over zijn rijgedrag, als die gast +200 km/h rijd en moet afremmen naar 120km/h hoeveel seconden gaat dat duren denk je met zo'n remmensetup?

BRAKES
    • Front Ventilated carbon ceramic discs 398mm
    diameter with six-piston calipers
    • Rear Ventilated carbon ceramic discs 360mm
    diameter with four-piston calipers
    • Dynamic Stability Control (DSC) with
    Track mode
    • Anti-lock Braking System (ABS)
    • Electronic Brakeforce Distribution (EBD)
    • Emergency Brake Assist (EBA)
    • Traction Control

Afbeelding

@ dom: wa is da voor dikke zever... Als jefke van den hoek van recht tegenover den bakker uwe wagen gebruikt en word geflitst tegen 180km/h dan gaat gij die boete ook betalen omdat gij uwe wagen aan hem hebt toevertrouwd ofwat?? ge moet altijd de bestuurder opgeven staat bij elke boete vermeld op het formulier.
    JDMHatchy
    D17 Poster

my honda: FN1
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » wo 09 nov 2011, 17:24

je zou dit zelfs continu kunnen doen.

- selecteer geschikte wegen
    - hang snelheidscamera's (hd met sound) zodat het hele traject in beeld kan gebracht worden.
    - zet variabele borden met een nieuw teken wat aangeeft dat er gas mag gegeven worden.
    - stel voor elke weg periodes vast waarin gas geven mogelijk is en publiceer de lijst.
    - als de snelheidssensoren een snel voertuig opmerken, zetten ze de camera's in werking en nemen de hele rit op.
    - registreer de nummerplaat en stuur een factuur voor het gebruik van het systeem met links naar de movies.

@ JDMHatchy : pakt 240 km/h, afremmen naar 120.
    snelheidsverschil is 120 km/h of 33 m/s.
    reactietijd : 1 sec.
    afremmen : 2 sec.
    kerel kapt hem op links 50 m voor je.
    3 sec later ben je op gelijke snelheid, 50 m VOORBIJ die kerel.
    das nu wat ze noemen berekend risico ^^

en over die duitsers : onlangs, op weg terug van dentette's hangar was het een duitser die zich tegen 110 voor den bb1 kapte die ietwat sneller reed, en op links bleef plakken zonder op te trekken met een leeg vak naast hem ...
    login257
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Jdm_Whore » wo 09 nov 2011, 17:52

$1 schreef:$2En gelijk hedde nondedju. Ik denk dat sinds Brustem toe is het percentage illegale streetraces terug toegenomen is en dan zijn ze daar verwonderd over en vragen ze zich af hoe da komt.

Hij heeft wel gelijk...

Maar in Brustem kwamen hoop en al nog 10-15 auto's het laatste jaar, dus daar gaat het niet aan liggen :D

Was natuurlijk ook vrij duur, wat enorm veel mensen afschrikt..
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar Multimedia