$1 schreef:$2$1 schreef:$2u niet dat ik niet van snelheid hou maar op bepaalde stukken hangt die kerel wel dik de idioot uit.
kamions op rechts, middenvak vol en daar voorbij tegen 200+ is problemen zoeken.
als er ene zonder kijken hem op links duikt tegen 100 kunnen ze die klojo van tussen zijn carbon interieur peuteren ...
Dan ligt daar het grootste probleem in mijn ogen.
$1 schreef:$2ie ik een komen aan 200 hou ik mij keurig aan de kant.... ipv van er voor te kruipen dat ze alles mogen dichtgooien

$1 schreef:$2it is een media-hype aangevuurd door politici met profileringsdrang en de gewoonlijke meute die hard roept dat dergelijke zaken toch zo schandalig zijn, welke vooral kleinzielige mensen zijn gedreven door afgunst of totaal onbegrip.
het vervelende is dat dit overdag was tussen het verkeer, wat het lastig maakt om enige verdediging te vinden.
dezelfde weg, dezelfde wagen maar dan snachts als er quasi geen verkeer is zou in dat opzicht een stuk handiger zijn.
dan zou je hetzelfde filmpje zelfs kunnen aanhalen als bewijs dat onder bepaalde omstandigheden een dergelijke rijstijl niet echt een probleem is.

$1 schreef:$2e wilt niet weten hoeveel mensen "Jamaar meneer er was niemand op de baan" aanhalen als verdediging.
Daar wordt door justitie op gescheten uiteraard.
Hij is zo stom geweest om het in het drukkere verkeer overdag te doen.
Maar of het nu overdag of snachts was is hetzelfde misdrijf.
Als het zijn eigen wagen ni is dan zijn er idd meer problemen voor de eigenaar.
Als de wagen gebruikt werdt zonder medeweten vd eigenaar is het diefstal
Maar als de wagen met medeweten en toestemming werdt gebruikt en de bestuurder wordt niet gevonden dan is de eigenaar schuldig omdat hij moet weten wie er met zijn wagen rijdt.
Hier gaan we ooit mss nog wel is iets over horen.
Ik heb persoonlijk geen probleem met mensen die het gas opengooien op de snelweg, ik vind zelfs dat het door de wet zou moeten worden toegelaten.
Maar dan wel onder voorwaarden dat je geen verdrijfvlakken overschrijdt en andere auto's in gevaar brengt. zoals deze kut uiteraard wel deed.
Als ge dit soort shit wil doen, Duitsland is ni ver heh mensen.
Misschien kunne we dit soort dingen aanhalen als argument om nu eindelijk in Belgie is een wekelijkse legale drag/sprint race strip te krijgen.
Elke zaterdag ofzo van smiddags tot savonds, paar euro inkom.
Zou volk op afkomen hoor.

$1 schreef:$2En gelijk hedde nondedju. Ik denk dat sinds Brustem toe is het percentage illegale streetraces terug toegenomen is en dan zijn ze daar verwonderd over en vragen ze zich af hoe da komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast