$1 schreef:$2ij had al oem bumpers kunnen hebben, iemand die ik ken zou ze willen ruilen. Maar als ik zo dat topic door lees is die voorbumper toch wel verder aan gort dan dat Gregory zegt.
op facebook staan ok alle foto's ze

$1 schreef:$2ij had al oem bumpers kunnen hebben, iemand die ik ken zou ze willen ruilen. Maar als ik zo dat topic door lees is die voorbumper toch wel verder aan gort dan dat Gregory zegt.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2k zenne genne bricoleur ze
uw spanbandjes in u bumper spreken da tegen

$1 schreef:$2el dan eens naar Bjorn en Sissy of neem je telefoon eens op als zij naar je proberen te bellen, krijgen telkens de voicemail.
Ik zou zeggen rijd elkaar tegenmoet of zo en spreek ergens af op een parking. Die bumpertjes zijn zo omgezet. Zij blij jij blij.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2el dan eens naar Bjorn en Sissy of neem je telefoon eens op als zij naar je proberen te bellen, krijgen telkens de voicemail.
Ik zou zeggen rijd elkaar tegenmoet of zo en spreek ergens af op een parking. Die bumpertjes zijn zo omgezet. Zij blij jij blij.
ja nee laat maar, ik ga oem bumeprs kope, ik ga deze late make en achteraf misschien trug erop steken
kopen en dan nog moet ge u huidige bumpers kwijtraken, wa zeker nie evident zal zijn..
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2el dan eens naar Bjorn en Sissy of neem je telefoon eens op als zij naar je proberen te bellen, krijgen telkens de voicemail.
ja nee laat maar, ik ga oem bumeprs kope, ik ga deze late make en achteraf misschien trug erop steken
![]()
kopen en dan nog moet ge u huidige bumpers kwijtraken, wa zeker nie evident zal zijn..
ik zou direct gaan ruilen denk ik zo![]()

$1 schreef:$2is nog een echte buddyclub 2 zijskirt en achtebrumper he, da vindik meer waard dan OEM

$1 schreef:$2$1 schreef:$2is nog een echte buddyclub 2 zijskirt en achtebrumper he, da vindik meer waard dan OEM
jij wel

$1 schreef:$2$1 schreef:$2is nog een echte buddyclub 2 zijskirt en achtebrumper he, da vindik meer waard dan OEM
jij wel

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2is nog een echte buddyclub 2 zijskirt en achtebrumper he, da vindik meer waard dan OEM
jij wel
als de voorbumper nog buddyclub was en geen replica meer isda een kitje dat 2000€ kost bij avb sports toen ze nog gemaakt werden.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2is nog een echte buddyclub 2 zijskirt en achtebrumper he, da vindik meer waard dan OEM
jij wel
als de voorbumper nog buddyclub was en geen replica meer isda een kitje dat 2000€ kost bij avb sports toen ze nog gemaakt werden.
Volgens u redenering is uwe civic dan 2000 euro meer waard als daar een echte buddyclub 2 kit ophangt ipv oem bumpers ?

$1 schreef:$2is niet persoonlijk ofzo,maar vind die stickerbombing echt zonde bij u auto
En waarom?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten