$1 schreef:$2
ik reed rond me mijne sol op iets meer dan 3 cm, ik geraakte overal, en scrapen hoort er bij,
kheb nooit ne carter kapot gereden,
banden zaten continu tegen de kassen, en ik heb de foto's om het te bewijzen, en vraag maar is aan jaantje hoeveel vonken ik trok

Da's ook nie echt iets om fier op te zijn.. banden continue tegen de kassen, da's na nen tijd verroeste gardebou's, vonken = metaal dat de grond raakt, dus whatever da is, gaat ook kapot ..
Ik zie het verschil niet met p.power

verschil is da ik vonken trok enkel me men einddemper,
mijn wielkassen zijn behandeld met zo'n rubber ding tegen het roest, en nog altijd is er nergens roest te zien,
het ging hier over laag rijden, en da heb ik gedaan, net gelijk gij he witte

En die einddemper was van diamant zoda em ertegen kon ? en da "rubber-ding" slijtook weg zenne

op de foto's als hij nog maar net verlaagd was zag ik toch veel roest aan uw gardebou's al .
ge moetet nie te persoonlijk oppakken, maar ik vind het een beetje kwestie van " pot verwijt ketel " .. en ik ben wss nie den enige da hier zo over denkt
Ik reed ook lager dan nu ja, en ik schuurde ook met middendemper en collecteur, maar daar staan wel beschermingsplaten op en rond zodak em zeker nie zo kapot doen en menne bumper hebk ook nooit kapot gereden