$1 schreef:$2a stickers zyn ff in, ben zelf ook niet zo fan ervan daarom da ze ook niet allemaal gaan blyven hoor, ff wa testen e lol enja drift sticker is al los aant komen dus zal rap eraf zijn, mr wil stilaan ook de motor wat upgraden. trg het serieuzere werk.grtzz

$1 schreef:$2a motorwerken moeten nu idd, gisteren krukas vastgereden doorolielek waar ik nu ng niks van snap! groot onderhoudgehad ales laten nakyken buh... ben al bly als ik standaard blokje vind, mr gaat ff teveel geld kosten dus ben van plan om de tigra trg van stal te halen en met de CRX ff wachten, heb toch plaats voor hem te zetten dus...
mr moet ng ff denken wa ik ermee ga doen, motor inbouwen is ook niet echt goedkoop, ken wel paar mensen mr vragen ng genoeg. en als ik dit dan even optel... en vr dat geld kan ik bumpers van tigra laten spuiten enzo...maja de handrem zit vast ff kyken hoe ik die ga loskrygen. nogmaals bedankt iedereen voor de fijn meet en zal zeker forum blyven volgen.
grtzzz Dimi
$1 schreef:$2$1 schreef:$2a motorwerken moeten nu idd, gisteren krukas vastgereden doorolielek waar ik nu ng niks van snap! groot onderhoudgehad ales laten nakyken buh... ben al bly als ik standaard blokje vind, mr gaat ff teveel geld kosten dus ben van plan om de tigra trg van stal te halen en met de CRX ff wachten, heb toch plaats voor hem te zetten dus...
mr moet ng ff denken wa ik ermee ga doen, motor inbouwen is ook niet echt goedkoop, ken wel paar mensen mr vragen ng genoeg. en als ik dit dan even optel... en vr dat geld kan ik bumpers van tigra laten spuiten enzo...maja de handrem zit vast ff kyken hoe ik die ga loskrygen. nogmaals bedankt iedereen voor de fijn meet en zal zeker forum blyven volgen.
grtzzz Dimi
Gebt toch enkel maar kale blok nodig ?
Zo heel veel werk is da nu ook weer nie om da in te bouwen hoor
$1 schreef:$2kgeef eerlyk toe da je het wel voelt aan de lak en hier en der kleine druppel, mr is een auto voor de sprint en ik ben er zeer tevreden mee. en vergeleken met hoe de staat van de del sol was is het alln mr beter geworden
grtzzz
$1 schreef:$2as wel spijtig van de sol!![]()
ge kunt vaneigen uk da opel geval van den hof jassen en met da geld de sol maken he!![]()
gisteren opgehaald babbelke gedaan...ik weer blij lol Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten