en ik ben ook altijd wel benieuwd hoe de andere het doen

$1 schreef:$2eg Johan zijn er nog plannen ?
$1 schreef:$2ussen men oren ben ik nog maar net 18 zulle manneken,![]()
$1 schreef:$2ropere auto! En int zwart is wel ferm, VIP style! 18'ers zijn een beetje braaf hé![]()
Ik zou toch eens naar het Vossen Wheels gamma zien, das iets wat perfect onder zo'n zwarte slee zou passen in een iets grotere maat.$1 schreef:$2ussen men oren ben ik nog maar net 18 zulle manneken,![]()
Allé, binnenkort komt er daar nog iets met vtec bij dan
$1 schreef:$2ropere auto! En int zwart is wel ferm, VIP style! 18'ers zijn een beetje braaf hé![]()
Ik zou toch eens naar het Vossen Wheels gamma zien, das iets wat perfect onder zo'n zwarte slee zou passen in een iets grotere maat.$1 schreef:$2ussen men oren ben ik nog maar net 18 zulle manneken,![]()
Allé, binnenkort komt er daar nog iets met vtec bij dan

$1 schreef:$2en Thomas heeft oem 18 en das wel schoon;) voor als ge ni te zot wilt doen me uwen auto
$1 schreef:$2$1 schreef:$2en Thomas heeft oem 18 en das wel schoon;) voor als ge ni te zot wilt doen me uwen auto
mjah,zoiets
of e setjen 19" misschien,de rage velgen vind ik wel iets hebben!
we zien wel!

$1 schreef:$2alige wagen om mee te cruisen. Heb ondertussen mijn madam al overtuigd en over een paar jaar gaan we ook ene zoeken als gezinswagen![]()
Succes ermee! En inderdaad, ni teveel aan veranderen.
$1 schreef:$2ooie aankoop en is perfect als dagelijkse wagen ruimte genoegen wordt em gechipt of blijft em stock? das ne salon e waar ge in zit. setje RAGE velgen zouden hier nog mooi onder staan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten