$1 schreef:$2$1 schreef:$2color=#FF0040]Verschil dus tussen honda liefhebber en honda rijders dan denk ik.
[/color]
EDIT: En om nou hier een topic voor te sluiten. Sluit dan die van mij ook maar, in dit topic wordt tenminste nog gereageerd
Gaat een beetje om het principe Leon. Als ik ettelijke €€'s neertel voor een paintjob en ik vraag Y56 en ik ben dan blij met het resultaat en dan komt er zo een reactie op .. 1 keer valt dat nog mee maar bij anderen gebeurde het keer op keer dat er over iets gezeurd werd en dan wordt je daar stilaan een beetje moedeloos van en geef je er vroeg of laat de brui aan
Als ze in jouw topic keer op keer komen zeggen zoals je zelf zegt van "boh ..t'is maar n geswapt EG4'tje" of op details komen zeuren terwijl jij zelf duidelijk veel belang hecht aan kleine details en veel geld uitgeeft aan nieuwe OEM parts .. dan zou je't ook niet fijn meer vinden denkik om hier nog wat te delen
Ik snap dat je blij bent. Is ook netjes gespoten dat zeg ik niet. Ik kan er alleen niet bij dat iemand een SiR koopt, daar ook geld voor op tafel legt, om er dan eigenlijk maar een EG van te maken. Stom gezegd: nu zou je tegen iedereen moeten zeggen dat het een echte SiR-S is want je ziet het aan niks meer bij wijze van spreken.
Zo denken er ook veel dat ik een EG6 heb, maar is maar een lompe EG4, en daar baal ik zelf van, en een ander zegt wat maakt dat uit, nou EG6 in het schutbord, dat maakt het uit.
En kritiek kan ik goed tegen, en luister er ook naar, en dan probeer ik er wat aan te doen, alles perfect gaat nooit, maar iedere keer als iemand wat zegt probeer ik er wat aan te doen. Ik blijf gewoon lekker posten ook al kijkt er geen mens meer naar