eg6 sir-s==> updates velgjes binnen:) cleaning and tucking

Re: gert eg6 sir-s * phoenix yellow*

Berichtdoor Jdm_Whore » di 30 jul 2013, 22:25

Ik kan er moeilijk over oordelen door enkel de foto's te checken.. Maar ik weet wel dat Phoenix Yellow en Sunlight Yellow één en dezelfde kleur zijn, wat er ook overal op internet beweerd mag worden! Door de vele verschillende lichtinvallen lijkt het alsof de ene soms donkerder is als de andere. Maar het zijn allemaal dezelfde tinten geel! Ik had ook wel de indruk dat deze ietsss te licht toont, misschien wat 'dun' gespoten? Maar again, moeilijk/onmogelijk te zeggen vanop de foto's...

*edit*

$1 schreef:$2.. als je meerdere Y56 gespoten auto's naast elkaar zet is er een grote kans dat er geen 2 dezelfde kleur hebben, die kleur is erg gevoelig voor zonlicht ed, zeker als je naar vroegere jaren kijkt, toen de vernis nog niet apart gespoten werd....

Klopt helemaal! Ik heb al veel Y56 facelifts gezien en afgebroken ook, en die waren dikwijls enorm afgeschoten/mat!
Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
Jdm_Whore
HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
Advertenties:

• Re: gert eg6 sir-s * phoenix yellow*

Berichtdoor vince_ek9 » di 30 jul 2013, 22:28

Idd 2 dezelfde kleuren. Maar heb je al is gezien hoeveel verschil er op die Y56 soms zit. Mss is het dun gespoten, zoals gezegd, heb hem nog niet in het echt gezien. Maar om meteen resoluut te zeggen dat de kleur ni juist is, is wel wa overdreven denk ik.
    Afbeelding
    vince_ek9
    HCB Veteraan

my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

Berichtdoor gert » di 30 jul 2013, 22:35

Idd sunlight yellow is dezelfste kleur als py en de kleur is echt gevoelig aan lichtinval heb dat al meerdere keren ondervonden :) dat zie je ook aan de verschillende foto's nergens is de kleur het zelfste... heb terstrak een foto gevonde van op de showoff meet waar de kleur wel goed tot zijn recht komt zal hem morgen wel eens posten
    Afbeelding

dankzij de fake shit wordt het echte meer gewaardeerd. ga zo door :goed:
    gert
    HCB Veteraan

my honda: eg6 sir-s
    Advertenties:

Berichtdoor leon » di 30 jul 2013, 22:47

;)
    Laatst bijgewerkt door leon op di 30 jul 2013, 23:23, in totaal 1 keer bewerkt.
    Afbeelding
    leon
    B18 Poster

my honda: EG/CRX
    Advertenties:

Berichtdoor gert » di 30 jul 2013, 22:57

ff te vergelijking :)

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

@Leon denkt er ook aan dat dit door een persoon gespoten en niet in fabriek kan altijd een tint lichter of donkerder zijn...
    Afbeelding

gert
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Connix » di 30 jul 2013, 23:03

ziet er goed uit alleen had em denkik beter gestaan met de witte volks. kvind ook wel dat de essentie van SiR-s er nu al af is, en ZEKER wnnr de blok eruit gaat, dan ist ni meer dan 'nen EG' voor imo, koop u dan liever ne gwne eg en swapt daar dan de blok van :)
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Connix
    HCB Veteraan

my honda: Civic EP2
    Advertenties:

Berichtdoor leon » di 30 jul 2013, 23:11

;)
    Afbeelding
    leon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » di 30 jul 2013, 23:14

Ik begin te verstaan waarom er hier mensen hunne topic laten sluiten :denk: :denk:

Al had Gert nu de pigmenten uit ne kanarie-vogel zijn pluimen gezogen en zo z'n kleur laten maken en al swapt em er ne grasmaaier moteur in ... het is en blijft zijne wagen!

Moest ik hem gehad hebben, ik zou m ook in een ander kleur gedaan dan da groen, gewoon omdat het mooier is.

Waarom zeggen dat het zonde is van een sir-s omdat hij gewoon in een andere kleur staat ? het is tenminste wel nog een honda kleur ;) ( wie het schoentje past, trekt het aan ;) )

En waarom zou een B18 afbreuk doen aan de wagen .. slijp de motorcode weg en 90 % van de mensen zal het verschil niet zien.
    Afbeelding
    Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    WhiteSol
    Moderator

my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

Berichtdoor leon » di 30 jul 2013, 23:15

;)
    Laatst bijgewerkt door leon op di 30 jul 2013, 23:23, in totaal 2 keer bewerkt.
    Afbeelding
    leon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor gert » di 30 jul 2013, 23:17

@ leon dat onderschrift slaat meer op mijne ek :) als ik nu deze velgen mooier vindt als de volks :) en wete mijne eg6 is nog in een oem honda kleur gespoten die van u was bayside blue zekers oem nissan kleur? ;)
    Afbeelding

gert
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor leon » di 30 jul 2013, 23:17

;)
    Afbeelding
    leon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor integradical » di 30 jul 2013, 23:22

$1 schreef:$2k begin te verstaan waarom er hier mensen hunne topic laten sluiten :denk: :denk:

Al had Gert nu de pigmenten uit ne kanarie-vogel zijn pluimen gezogen en zo z'n kleur laten maken en al swapt em er ne grasmaaier moteur in ... het is en blijft zijne wagen!

Moest ik hem gehad hebben, ik zou m ook in een ander kleur gedaan dan da groen, gewoon omdat het mooier is.

Waarom zeggen dat het zonde is van een sir-s omdat hij gewoon in een andere kleur staat ? het is tenminste wel nog een honda kleur ;) ( wie het schoentje past, trekt het aan ;) )

En waarom zou een B18 afbreuk doen aan de wagen .. slijp de motorcode weg en 90 % van de mensen zal het verschil niet zien.

amen :man: :iagree:
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    integradical
    HCB Veteraan

my honda: civic eg9
    Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » di 30 jul 2013, 23:25

$1 schreef:$2erschil dus tussen honda liefhebber en honda rijders dan denk ik.

EDIT: En om nou hier een topic voor te sluiten. Sluit dan die van mij ook maar, in dit topic wordt tenminste nog gereageerd :P

Gaat een beetje om het principe Leon. Als ik ettelijke €€'s neertel voor een paintjob en ik vraag Y56 en ik ben dan blij met het resultaat en dan komt er zo een reactie op .. 1 keer valt dat nog mee maar bij anderen gebeurde het keer op keer dat er over iets gezeurd werd en dan wordt je daar stilaan een beetje moedeloos van en geef je er vroeg of laat de brui aan :-)

Als ze in jouw topic keer op keer komen zeggen zoals je zelf zegt van "boh ..t'is maar n geswapt EG4'tje" of op details komen zeuren terwijl jij zelf duidelijk veel belang hecht aan kleine details en veel geld uitgeeft aan nieuwe OEM parts .. dan zou je't ook niet fijn meer vinden denkik om hier nog wat te delen :-)
    Afbeelding
    Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    WhiteSol
    Moderator

my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » di 30 jul 2013, 23:32

kga ier uk ies iet neerlullen!

ik vind het wel geslaagd,tof kleur! past zeker goe op den sir! (ik zelf had het nie gedaan,maar wie ligt daar wakker van)

resultaat mag zeker gezien worden,kga hem wel ies keuren als ik de kans krijg! :goed:

just 1 ding vind ik minder,da zijn de velgen (ja sorry gert,ge weet ik zeg men gedacht he!)

voor de rest :goed: :goed: :goed: :goed:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor falz » di 30 jul 2013, 23:34

imo

wa maakt het in godsnaam uit of je nu een ander blok in een EG6 Sir-S legt ???

het blijft toch een sir-s.. tis ni dat de b16a van een sir-s zoveel anders is dan die van een gewone sir..

en who gives a fuck dat ge die in een andere kleur spuit ? het totaalplaatje moet kloppen voor de persoon die er mee rijd.. al spuit em die nu roze.. als da is wa gert wil hebben op z'n EG dan is da zo..

en het blijft een sir-s of ge die nu nog in 20 verschillende kleuren zet, het blijft een sir-s.. ik vind persoonlijk dat groen ook ni zo'n mooie kleur.. er is lelijker maar toch er is veel mooier ook..

en als je zegt koop een gewone eg4 en swap er iets in enz enz, oké das allemaal heel leuk.. maar in belgië zijn swaps niet toegestaan.. en als je dan iets meemaakt waar de verzekering in tussen moet komen dan ben je geneukt als er een B18 in je D15B2 civicje ligt.. als je een B18 in een sir-s legt dan zien ze dat niet eens bij de verzekering..
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan

my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar HCB leden