Hier dus wat foto's eindelijk van de nieuwe aanwinst,, heeft allemaal wat langer geduurd wegens een overlijden in de familie.
Heb dus een Honda Civic EC9 van '91 bijgekocht voor in de winter mee rond te cruisen zodat ik de civic eens wat kan afwerken op het gemak.

Nu de bedoelingen die ik heb met de EC zijn niet zo veel, gewoon rondcrosse :p
maar moest ik een goedkoop 'platgooisetje' vinden zal ik het zeker niet laten!
ook komt er mijn MTX installatie in te staan zodra de amp gemaakt is.
(toch raar,, ik zet de amp WERKEND weg in de doos netjes opgeborgen, haal hem er uit, sluit alles correct aan, en werkt deze niet meer.

)
Dan ben ik samen met een kameraad een week gelede fzo eens er op uit getrokken omdat hij wou gaan oefenen met zijn nieuwe fototoestel,,
met dit als resultaat:

Persoonlijk vind ik ze niet slecht
dan nog 2 kleine pechjes gehad,,
- Kameraad zijn hond was vorige week op mijn motorkap gesprongen, met resultaat hoop kleine krasjes op bumper, grill, motorkap, meeste heb ik er GELUKKIG uit gekregen, en de rest gaan kameraad er uit probere te polieren, en moest dit niet lukken word de familiale verzekering van kameraad erbij gehaald.
- Op de terugweg van de begrafenis van mijn Opa kwam er ineens een stuk gyproc of dergelijk de weg op gewaaid, kon het niet meer uitwijken, heel die plaat was ineens in kleine stukjes recht op de voorbumper, heel de snuit zag knalwit ineens, en natuurlijk weer een hooop kleine krasjes
nu gaat mijn hoop uit naar UCC voor ze er uit te krijgen!
Vandaag is de Civic ook binne bij kameraad 'Ultimate Car Care' voor de swirls, kleine krasjes van de gyproc en de hond en dergelijk uit de lak te halen,