@BanzaiEM2, Ja tijke geleden hé

$1 schreef:$2elicaat jobke. ik ben al geen kandidaat zeleuh...
$1 schreef:$2n hoe was de dyno-run?![]()
![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2elicaat jobke. ik ben al geen kandidaat zeleuh...
Juist daarmee, ik en afwerking is nie zo vetkhou liever van het groffe werk. Waar zijt gij wel goed in banzai
? Toevallig wa weet van elektronica? Kem hier nog vanalles liggen... maar noway da ik da aangesloten krijg :'(
$1 schreef:$2as easy : ne goeie tik tegen de sensor en die kan niet meer in je gezicht ontploffen.
tip : don't, i'm kidding
$1 schreef:$2lle keren eu stuurke verwisselen he moatje...
$1 schreef:$2a x aantal maanden inactive te zijn, heb ik ondertussen een paar nieuwe upgrades en kan ik stillaan verder doen met de wagen. Heb zo'n 6maand in keuringmodus gereden.
Nieuwe upgrades zijn, EINDELIJK int leer! gekocht van nen pertotal, niks aan in perfecte staat!
Pics: [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Volgende upgrade sinds vandaag zijn nieuwe koplampen. Wagen heeft over x aantal maanden duwke gezet vanvoor en die koplampen waren totaal afgeschenen en lelijk.
Das old VS new, groot verschil eerlijk gezegd
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu, als volgt wil ik verder doen met de wagen zodat ie dit jaar toch wel is kan gezien worden. Ik ben dringend opzoek naar prelude 99-01 front grill. Daarna zal ik pas mijne voorbumper laten herstellen.
Als iemand mij kan helpen, het is dit dat ik zoek. De wagen heeft dermee een veel betere look! Morgen man Koya's terug plaatsen en we zijn weer redelijk proper om op de baan te komen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten