Gisteren de nieuwe EJ9 gaan ophalen bij de Chriz in Borgloon, echt superlang onderweg geweest (3.5 uur reistijd met openbaar vervoer en dan nog eens 2 uur terug met de wagen

)
En het was het helemaal waard! De zwarte is verkocht aan een goeie maat van gert (ej9driver), dus die heeft ook leuke plannen ermee. Zo is mijn daily ook in goede handen en ben ik zelf gerust. Ondertussen is het probleem al gevonden van het hoge verbruik (er was een gat in de uitlaatlijn) maar ondanks dat heb ik geen spijt van de ver- en aankoop van de Chriz zijn EJ9.
Hij rijdt echt nog als NIEUW, echt super gewoon

en de muziekinstallatie is meer dan dik in orde. 'k ben er echt enorm content van
nog een paar foto's die Chriz een 2tal weken gemaakt heeft voor de verkoop:

Zo moet hij eruit zien, maar de ek4 velgen en de veerkes moet ik er nog ondersteken. Ik ga wel nog efkes wachten met die velgen omdat ik er eerst nieuwe banden op wil (heeft nog iets van 1.7mm over en 'k wil het nie riskeren). Hij is echt in superstaat! En nogmaals bedankt Chriz, echt de beste /betrouwbaarste verkoper die ik gehad heb. Hij heeft me alles heel rustig uitgelegd, van top tot teen, proefritje gedaan en ik was meteen verkocht
Dus upcoming updates:
- schroefkit herspuiten & serienummer erop zetten
- Nieuwe banden kopen / monteren op de EK4 velgskes & deze monteren op de wagen, uiteraard
- De uitlaat is wel wa verroest dus ergens in de zomer komt er zeker een andere einddemper op, volledige uitlaatlijn weet ik nog niet, da zal ik dan wel zien.
- Krasjes wegwerken met spuitbus
Ik wou er nog vanalles aan veranderen maar ik ga hem zo laten. Hij staat echt super zo origineel

Juist nog een ander uitlaatje en hij is perfect in mijn ogen

Trouwens @ Mods: mogen die stickers van HCB erop blijven staan? Kwestie van dat ik (nog) geen lidgeld betaald heb maar anderzijds is het free publicity he!
Zeg gerust wa jullie dr van vinden

greetz!