http://www.youtube.com/watch?v=c4eBQT-D ... re=related
iemand ervaring mee?

$1 schreef:$2ie distributie is ni goe gezet ze :p, want op u langste stuk moogde ni zoveel speling hebben.. ofterwel gene goeie riem ofterwel hunne spanrol ni goe aangespannen na mijn weten
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ie distributie is ni goe gezet ze :p, want op u langste stuk moogde ni zoveel speling hebben.. ofterwel gene goeie riem ofterwel hunne spanrol ni goe aangespannen na mijn weten
idd
1van de 2 sitrisbutie riem niet genoeg opgespannen of anders te veel uitrgerokken
1ding weetk ik als er nen riem zo los hangt nen nieve op![]()
de distributie is gevaarlijkste aan de motor als die het begeeft is het gedaan met rijden

$1 schreef:$2ie distributie is ni goe gezet ze :p, want op u langste stuk moogde ni zoveel speling hebben.. ofterwel gene goeie riem ofterwel hunne spanrol ni goe aangespannen na mijn weten

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ie distributie is ni goe gezet ze :p, want op u langste stuk moogde ni zoveel speling hebben.. ofterwel gene goeie riem ofterwel hunne spanrol ni goe aangespannen na mijn weten
denk welt dat het hier omgaat dat de kop en het blok gevlakt is ...![]()

$1 schreef:$2enk welt dat het hier omgaat dat de kop en het blok gevlakt is ...![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten