$1 schreef:$2choon he man![]()
Goede combinatie kleur velg/kleur auto.

$1 schreef:$2ooi maat, echt af
$1 schreef:$2elgen combi kan natuurlijk niet misgaan hé. Maar de wagen ligt naar mijn smaak zeker 3 cm te laag bij de grond.
$1 schreef:$2k zou toch serieus zot worden met zo 'n lage auto als die van jullie. Ik voel me dan een ware idioot op elke verkeersheuvel of hobbel in de weg. En ik vind het echt niet mooi zo laag, ik wil net dat er nog ruimte is tussen band en wielkas. Geeft een mooier beeld. Maar idd, ieder zijn ding hé, als we maar gelukkig zijn
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k zou toch serieus zot worden met zo 'n lage auto als die van jullie. Ik voel me dan een ware idioot op elke verkeersheuvel of hobbel in de weg. En ik vind het echt niet mooi zo laag, ik wil net dat er nog ruimte is tussen band en wielkas. Geeft een mooier beeld. Maar idd, ieder zijn ding hé, als we maar gelukkig zijn
Het is een kwestie van gewoonte zenne.![]()
Tis zoals je zegt, ieder doet wat hij wilt.
$1 schreef:$2k zou toch serieus zot worden met zo 'n lage auto als die van jullie. Ik voel me dan een ware idioot op elke verkeersheuvel of hobbel in de weg. En ik vind het echt niet mooi zo laag, ik wil net dat er nog ruimte is tussen band en wielkas. Geeft een mooier beeld. Maar idd, ieder zijn ding hé, als we maar gelukkig zijn
$1 schreef:$2n ik vind het echt niet mooi zo laag, ik wil net dat er nog ruimte is tussen band en wielkas. Geeft een mooier beeld. Maar idd, ieder zijn ding hé, als we maar gelukkig zijn
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten