Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier weten!

Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

Berichtdoor Dj3scoupe » ma 26 sep 2011, 22:55

$1 schreef:$2omplimenten aan de chef in verband met de linkjes in een ander venster te recht te laten komen. Da hebde gij goe gedaan kut!!!! :goed:


De firma dankt u :goed:
steunkaarten altijd te verkrijgen via pm...... aan woekerprijzen uiteraard :teehee:
Mix sets@ >>MY BLOG<<
Avatar gebruiker
Dj3scoupe
Beheerder
 
Berichten: 2265
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
Woonplaats: Genk schtad
my honda: civic coupe EJ2+ ITR
Advertenties:



  • Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor dentette » wo 28 sep 2011, 21:18

    is het eventueel nie mogelijk dat pm s van dezelfde personen en titels ( gewoon een antwoord enz )
    gewoon bij dezelfde pm gevoegd worden en dus geen plaats in nemen in de pm box
    (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel )
    als je nu onder de pm kijkt , zie je de berichtgeschiedenis al staan , maar dan staan er wel 5 pm s van dezelfde persoon , in u inbox
    waardoor ik dus dagelijks mijn pm box moet leegmaken ,)
    hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
    dentette
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2926
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
    Woonplaats: mol
    my honda: stanced sol vti
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Bell_Sol » wo 28 sep 2011, 21:50

    ja had ook al es grotere inbox voorgesteld(zoals op bv CCH), dj ging kijken ;)
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » wo 28 sep 2011, 21:57

    $1 schreef:$2s het eventueel nie mogelijk dat pm s van dezelfde personen en titels ( gewoon een antwoord enz )
    gewoon bij dezelfde pm gevoegd worden en dus geen plaats in nemen in de pm box
    (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel )
    als je nu onder de pm kijkt , zie je de berichtgeschiedenis al staan , maar dan staan er wel 5 pm s van dezelfde persoon , in u inbox
    waardoor ik dus dagelijks mijn pm box moet leegmaken ,)


    Ik snap wat ge bedoelt maar dat zal niet lukken ;)
    is voor mij iets te hoog gegrepen momenteel :)

    Ik heb wel ondertussen de pm box wat groter gemaakt. Kan zijn dat em nog wa groter word, maar ik wacht eerst af hoeveel databaseverkeer dit meer oplevert ;)
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2265
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Bell_Sol » wo 28 sep 2011, 22:11

    :goed: :goed: alle beetjes helpen :goed: :mrgreen:
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Bell_Sol » zo 02 okt 2011, 22:05

    kheb juist een nieuw topicske proberen zetten in de verkoophoek, bij wagens in onderdelen.
    laden duurde heel lang, en uiteindelijk verscheen dit:

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    Web Server at forum.hondaclub-belgium.be

    weet nie of het aan iets ligt da ik gedaan heb fzo ma tis alleszinds nie just :lol:
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Eatmydust » zo 02 okt 2011, 22:11

    Net eens in de verkoophoek gekeken, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd :denk:

    Lettertype vd advertentie is te groot, waardoor het geheel nogal onoverzichtelijk lijkt.

    Kan je de layout niet veranderden zodat het zoekertje zelf over de hele breedte vh scherm komt? En de vakjes van Menu, Gebruikersmenu en Zoeken dan bovenaan komen?
    Eatmydust
    B16 Poster
     
    Berichten: 398
    Geregistreerd: zo 06 feb 2011, 13:48
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » zo 02 okt 2011, 22:43

    $1 schreef:$2heb juist een nieuw topicske proberen zetten in de verkoophoek, bij wagens in onderdelen.
    laden duurde heel lang, en uiteindelijk verscheen dit:

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    Web Server at forum.hondaclub-belgium.be

    weet nie of het aan iets ligt da ik gedaan heb fzo ma tis alleszinds nie just :lol:


    heddet weer naar de klote geholpe jaa :shoot: :fy:
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2265
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Bell_Sol » zo 02 okt 2011, 22:47

    $1 schreef:$2
    $1 schreef:$2heb juist een nieuw topicske proberen zetten in de verkoophoek, bij wagens in onderdelen.
    laden duurde heel lang, en uiteindelijk verscheen dit:

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    Web Server at forum.hondaclub-belgium.be

    weet nie of het aan iets ligt da ik gedaan heb fzo ma tis alleszinds nie just :lol:


    heddet weer naar de klote geholpe jaa :shoot: :fy:


    ik ben braaf :oops: :geek: :teehee:
    ne echt nix speciaal gdn :denk:
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » zo 02 okt 2011, 22:48

    aangezien der nog een paar dubbelposts hebben enz precies denk ik dat het serverke zennen dag ni heeft :) tijd voor dodokes denk ik :geeuw:
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2265
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Bell_Sol » zo 02 okt 2011, 22:49

    ma kzie nu wel net da de ad der wel degelijk in staat :shock: gij gdn of gewoon onnodige foutmelding ? :denk:
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » di 04 okt 2011, 19:12

    PM box is vergroot, vanaf heden max 100 berichten ;)
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2265
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor del_zot » di 25 okt 2011, 18:00

    ik krijg weer geen 1 meldingsmails aan
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Jersey » di 01 nov 2011, 23:28

    Verkoophoek is verdwenen? :o
    Avatar gebruiker
    Jersey
    B20 Poster
     
    Berichten: 545
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 16:51
    Woonplaats: Vilvoorde
    my honda: Geen
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor WhiteSol » wo 02 nov 2011, 00:21

    $1 schreef:$2erkoophoek is verdwenen? :o


    van diejen drank afblijven jonge !!! :lol:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar opmerkingen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten