Check deze link maar eens
http://www.youtube.com/watch?v=rAwp2FnRmsE&has_verified=1&skipcontrinter=1

$1 schreef:$2k ben zeker niet te vinden wat er gebeurd is.
Maar ik moet dit filmpje toch wel wat gelijk geven.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2k ben zeker niet te vinden wat er gebeurd is.
Maar ik moet dit filmpje toch wel wat gelijk geven.
Inderdaad, daar gaat het om. Zijn daden zijn niet goed te keuren, maar zijn gedachtegoed herbergt héél veel waarheden. En als het zo verder gaat zullen wij, zowel België als de hele E.U. nog moeten luisteren naar de moslims.
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2k kan het filmke zelf ni eens zien :s

$1 schreef:$2ullshit filmpje
Het zijn wij Belgen die ze in den tijd ginder zijn gaan halen om hier het vuile werk te doen ....
Ik werk in het mechelse waar veel marokkanen werken en wonen en ik daar geen last van

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ullshit filmpje
Het zijn wij Belgen die ze in den tijd ginder zijn gaan halen om hier het vuile werk te doen ....
Ik werk in het mechelse waar veel marokkanen werken en wonen en ik daar geen last van
bullshit filmpje? Ik dacht het niet. Wij zijn ze daar niet gaan halen. Zij zijn naar hier gekomen, om inderdaad het "vuile" werk te doen. Het ging hem dan vooral over de zogenaamde mijnbouw, of mijnexploitatie. Maar toen de mijnbouw instortte, was het de bedoeling dat de arbeiders uit het buitenland ook terug naar het buitenland zouden gaan. Het was een zogezegd "contract voor bepaalde duur", vergelijkbaar met de poolse seizoensarbeiders die hier fruit komen plukken. Maar na deze eerste generatie is het gewoon om zeep gegaan. De eerste generatie moest nog werken voor de kost, de tweede, derde, etc... al niet meer. Enfin, dat denken ze toch. Ik kan hier duizenden voorbeelden opsommen, maar ik voel aan u uitleg van waar de wind waait, en ik vind het (sorry voor het feit dat dit misschien cru zal overkomen, maar ik kan het niet anders verwoorden) niet de moeite waard om hier nog verder op in te gaan.
toen hadden ze hier geen honda's... "enig minpunt" :p$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten