$1 schreef:$2s dees met selectie, na HoW gezien te hebben wil ik wel is weten of het hier met selectie is.
$1 schreef:$2aarschijnlijk ook aanwezig.. mensen van rond gent terug afspreken aan tankstation?
$1 schreef:$2allo iedereen,ik zou ook graag komen op deze meeting maar het is de eerste keer dat ik het zou meedoen.hoe marcheert dat juist is da van s'morgens tot s'avonds en qua eten en drinken enzo hoe zit dat,en hoe zit het als ge met een klein kindje zit is dat te doen voor kindje mee te nemen of beter voor opvang te zorgen.en moet er iets betaald worden als dat zo is geen probleem maar ben echt een leek op dit gebied ken er niks van mvg david.

$1 schreef:$2ormaal is het de bedoeling dat we meestal ergens afspreken om dan samen naar de meeting te rijden en dit is van een uur of 10u tot ongeveer 18u.
drinken kan je daar krijgen als ook hamburgers enzo..maar je kan zelf ook iets meebrengen als je wil.
en kindjes,ik veronder stel dat er nog kindjes zullen zijn zoals de mijne
groetjes
$1 schreef:$2$1 schreef:$2allo iedereen,ik zou ook graag komen op deze meeting maar het is de eerste keer dat ik het zou meedoen.hoe marcheert dat juist is da van s'morgens tot s'avonds en qua eten en drinken enzo hoe zit dat,en hoe zit het als ge met een klein kindje zit is dat te doen voor kindje mee te nemen of beter voor opvang te zorgen.en moet er iets betaald worden als dat zo is geen probleem maar ben echt een leek op dit gebied ken er niks van mvg david.
hey david,
Als ik mij niet vergis beginne we om 10uur en is het tegen 17uur gedaan.
Inkom is 5€ voor de wagen ongeacht het aantal personen in de wagen.
Eten (hamburgers,frietjes,... ) en drinken kan je daar gewoon kopen.
Kwa kindjes hangt het vooral een beetje af hoe oud,normaal gezien is onze meeting wel vrij rustig als het aankomt op rond rijdende wagens en muziek ( uitlaat showen met geluid is zowiso niet toe gestaan )
en aangezien het meeste op gras is is het perfect mogelijk om een speelmat of iets dergelijks mee te nemen.
Maar dat is vooral eerder een persoonlijke keus
Moeste er nog vragen zijn beantwoord ik ze met plezier!
Greetz en tot de 12ste juni
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten