$1 schreef:$2
$1 schreef:$2
$1 schreef:$2fmaken die hollanders
HOOOOOWLA
ga eerst de reacties maar eens lezen van de andere CCH-mensen voor je zoiets kroms post

mijin excuses :p
iedere auto liefhebben van elk merk zou denken da ze zo'n mensen moeten afmaken, just gelijk de mensen die veel met koude motor op meetings tegen de begrenzer liggen stampen,
oke iedereen doet da al is, ik ook, maar ni een minuut aan een stuk
Heb ook 1keer tege de begrenzer gereden wou is checken tot oeveel toeren ik hem kon trekken voor men begrenzer er was en da was max 2 sec en schakelen, ben nie zot ze. Mensen zullen wel hun leske leren zoals ik mijn civic coupe in de vuilbak heb mogen smijten, ik dee niks anders dan koud vollegas begrenzer rijden tot en met ik kon me geen dag voorstellen dat ik er normaal mee rijd, en het gevolg 2x zwane coulas, op 1jaar tijd en den auto in den vuilbak gekiepert, nu leske geleerd en damn ik rij op gemak

aangezien deze toch ietsjes beter rijd dan de civic ook. Ochja kwas toen nogmaar net 18 en dom é denken dat een brommerke is en vollegaas é:p
EDIT: En ffe vermelden dat ik met de civic 8K km's maar heb gereden op da jaar, men darmen sprongen zelfs kapot van de hitte. Jammer dak die verneukt heb (monteur dan toch) want auto was zelf in zeer slechte staat
Once you go HONDA. U dont go back!