$1 schreef:$2omde wel wa laat mee
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.

$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2aah, maar bedoel bijvoorbeeld zaterdag avond vieren, en zondag racewars?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2aah, maar bedoel bijvoorbeeld zaterdag avond vieren, en zondag racewars?
mee nen houten kop komt bibi nie uit zenne nest zenne

$1 schreef:$2unnen we niet ergens een mc donalds crashen ofzo
daar zijn gewoonlijk redelijke parkings bij in de buurt,we kunnen wa eten en warm/droog zitten als t moet.
en daarna kan wie wil nog ergens naartoe gaan he,als ge een locatie pakt waar nog t een of ander in de buurt is om te doen...
voor mij is alles ver rijden.
hier zijn nochtans ook een paar enorme parkings,
bij maasmechelen village en de m2 bv...
$1 schreef:$2$1 schreef:$2unnen we niet ergens een mc donalds crashen ofzo
daar zijn gewoonlijk redelijke parkings bij in de buurt,we kunnen wa eten en warm/droog zitten als t moet.
en daarna kan wie wil nog ergens naartoe gaan he,als ge een locatie pakt waar nog t een of ander in de buurt is om te doen...
hier in diest aan de mcdo is hele grote parking van de colruyt ..supervlak![]()
Wel niet open op zondag helaas

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2unnen we niet ergens een mc donalds crashen ofzo
hier in diest aan de mcdo is hele grote parking van de colruyt ..supervlak![]()
Wel niet open op zondag helaas
nee die sluit savonds na de openingsuren maar da belet ni de parking van den aldi enzo, dies ook redelijk groot en anders 200m verder de parking van de carrefour, die is nog groter
$1 schreef:$2k zal dan iets voorstellen
hier in mijn buurt is een groot grasplein
waar zeer veel wagens kunnen staan en er kunnen veel mooie fotos genomen worden
het is op de nieuwdonk
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k zal dan iets voorstellen
hier in mijn buurt is een groot grasplein
waar zeer veel wagens kunnen staan en er kunnen veel mooie fotos genomen worden
het is op de nieuwdonk
de nieuwdonk van overmere?? das inderdaad wel een mooi gebied en plaats genoeg voor veel honda's en tis voor mij dicht bij de deur ookdus mijn zegen hebt ge
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 27 gasten