$1 schreef:$2Ondanks specifieke vraag TOCH nog mensen da blijkbaar hunne auto nog ni gehoord hebben in een overdekte parking en het dan ook nog noodzakelijk vinden da 7 keer aan de rest te laten horen.. 1ne keer of een bescheiden vroemmeke af en toe cava ma sommige gingen er weer over maja ..
![]()
bewijst toch maar weer eens dat er veel zijn die zeggen dat ze hunne motor altijd goe warm rijden en goed onderhouden ,tot het zover is zoals vandaag
$1 schreef:$2$1 schreef:$2Ondanks specifieke vraag TOCH nog mensen da blijkbaar hunne auto nog ni gehoord hebben in een overdekte parking en het dan ook nog noodzakelijk vinden da 7 keer aan de rest te laten horen.. 1ne keer of een bescheiden vroemmeke af en toe cava ma sommige gingen er weer over maja ..
![]()
daar kon ik het ook van krijgenbewijst toch maar weer eens dat er veel zijn die zeggen dat ze hunne motor altijd goe warm rijden en goed onderhouden ,tot het zover is zoals vandaag
![]()
voor de rest was het nog is een plezant dagskemag toch is wa meer gebeuren trug

$1 schreef:$2eps helemaal vergeten dat dit vandaag was

$1 schreef:$2
MvG Stief
$1 schreef:$2oor mij persoonlijk de helden van de dag:
1) Al de cleane EG'kes, met die blauwe met zijn BBS'kes en camber op top (geen idee wie het is)
2) De zalige ITR's
Damn man, zo'n EGik wil er ook eentje!

$1 schreef:$2oor mij persoonlijk de helden van de dag:
1) Al de cleane EG'kes, met die blauwe met zijn BBS'kes en camber op top (geen idee wie het is)
2) De zalige ITR's
Damn man, zo'n EGik wil er ook eentje!
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten