imitation wheel

Re: imitation wheel

Berichtdoor Housemani » do 17 maart 2011, 20:53

bwa tis allemaal zo snel gezegd uiteindelijk ligt de keuze bij de koper zelf en de rest maak niet uit.

Ik wist trouwen ook niet dat Rota's " namaak " velgen waren, ik ben dan ook een leek. Eerlijk gezegd stoort mij dat ook niet. Ik heb een appartement om af te betalen een vrouw en kind. Veel mensen zitten in dezelfde situatie als ik en over mijn lijk dat mijn kind moet verhongeren omdat papa " echte " velgen wil.

Waarom zou ik trouwen velgen van 2000 euro onder een auto van dat mij maar 2400 euro heeft gekost. Andere mensen doen dit en daar heb ik alle respect voor want da is wat zij willen.

mijn nieuw velgen zullen waarschijnlijk Rota's worden na een tripje naar brussel om te zien wat zij daar hebben want de velgen dat ik momenteel heb waren toen geplaatst met banden voor 450 euro.

al bij al De koper Beslist :D
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Housemani
D14 Poster

my honda: Civic Coupe EJ6
Advertenties:

• Re: imitation wheel

Berichtdoor starscr3am » za 19 maart 2011, 07:08

wa interesseert mij da wa voor merk erop staat? ik koop men velgen voor de looks en ni iedereen heeft een dikke portemonee dus is de lage prijs ook interessant.

ik snap de redenering wel van sommige, ik zelf heb bv een hekel aan mensen die games kopieren omdat da de industrie naar de klote maakt.

ik zelf heb ook de advan replicas gekocht terwijl ik er geen bal verstand van heb van die merken. motief en kleur is het wat em het doet, al staat er wibra op en prijs is voor mij belangrijker want ik moet ook nog kunnen eten. en alleen maar om op de vitrinekast te zetten want d ebanden kan ik me ni veroorloven.
    Living life in the fast lane
    starscr3am
    D17 Poster

my honda: CR-Z GT
    Advertenties:

Berichtdoor kwakfuzz » za 19 maart 2011, 09:30

Met de mentaliteit van sommige van "mijne auto koste maar 5€ dus kgeef er niveel aan uit" kan ik niet volgen en dan doede volgens mij de verkeerde hobby.
    Ookal steekte rota's of luchtfilters uit jakkamakka maakt mij ni uit,maar denk dat elke of toch veel van de liefhebbers die hier zitten een veelvoud van de kost prijs aan hun wagen hebben uitgegeven.
    Als is het maar voor onderhoud of iets dergelijks...
    Afbeelding
    kwakfuzz
    D17 Poster

my honda: '99 civic hatchback
    Advertenties:

Berichtdoor XortioN » za 19 maart 2011, 10:14

Ja en neen ...

Dat auto (en/of tuning) een dure hobby is, dat weet iedereen. Maar je maakt uw hobby nog altijd zo duur als ge zelf wilt hé.. :)
    Dat de ene persoon daar meer of minder geld wil aanhangen hangt af van zijn situatie, koopkracht en andere hobby's.

Ikzelf bijvoorbeeld ga geen €2000 aan velgen uitgeven omdat ik dat gewoon niet kan veroorloven, ik heb nog andere dure hobby's.. Er is nog mijn pitbike (wat ook al rap 3000-4000€ kost), dan is er nog mijn gaming (regelmatig nieuwe 3D kaart, CPU, ... etc kost ook genoeg geld) en dan ga ik nog graag af en toe op weekend en ga ik meermaals per maand op restaurant gaan eten. Dat alles samen kost me al meer dan genoeg. Als ik dan voor de helft van de prijs velgen kan kopen die er nagenoeg hetzelfde uitzien en zeker kwalitatief genoeg zijn voor wat ik ze gebruik, dan vind ik dat mooi mee genomen. En daarbovenop probeer ik ook nog een beetje aan de kant te zetten zolang ik nog thuis woon.

Aan de andere kant zou ik ook wel meer geld aan die velgen durven hangen, mocht ik geen andere kosten hebben. Heb laatst zitten rondzien naar échte mugen velgen..

En sowieso zal één van deze 3 hobby's moeten verdwijnen van zodra ik een huis heb, anders ben ik blut :D :D :D

*edit*
    Nu kan ik bovenstaande ook anders interpreteren:
    Net omdat ze nog andere zaken willen kopen voor hun auto, proberen ze op sommige dingen te besparen indien mogelijk. Velgen is niet het enige dat gekocht wordt, er zijn nog veel andere duren zaken: verlaging, banden, ICE, motor-upgrades, interieur, exterieur, ...

*edit 2*
    Misschien weet ik gewoon te weinig over kwalitatieve velgen.. Want er zijn veel andere producten waar ik niets fake van wil, dan denk ik maar aan ICE, banden, remmen, onderhoud-benodigdheden ..

Ik begrijp gewoon iedereen zijn mening, ik kan me goed inbeelden dat je fake velgen haat. Maar ik kan me ook goed inbeelden dat je ze koopt.
    Let's all just be friends! :twisted:
    XortioN
    B18 Poster

my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

Vorige

Keer terug naar Multimedia