Ik zal mijn eigen hier ook nog es ne keer voorstellen. Ik ben Tom, 23 jaar en ben héél content dat er opnieuw een forum is. Ik rij nu een jaar of 5 rond met mijn EJ9.
Toen ik hem kocht stond er een WingsWest kit op. Hier heb ik een 4-tal jaar mee rondgereden. Toen ik na mijn studententijd werk had vond ik dat het tijd was om de civic volledig naar mijn goesting te zetten. Toen is er dus de CWest kit opgekomen, samen met nog wat andere dingen.
Foto's van heel vroeger tot nu ga ik er nog opzetten, maar ik heb ze niet allemaal op deze pc staan.
Hier dus een paar foto's van vroeger en nu.

Foto's van tijdens de make-over

Bij de carrossier...

De steenslag op de motorkap bijgewerkt

De roest aan de achterste wielboog. Dit was de ergste plek op de auto. Hier is een nieuw stuk ingelast. Het was volledig doorgeroest zoals op de foto te zien is

Kleine aftekening van de dichtgewerkte stootlijst bijgewerkt

Ook aan de voorste spatborden is gewerkt.

De motorkap

De plamuur om de deur volledig strak te maken

De barst in de achterbumper eruit gehaald

Volledig opgeschuurd, de voorbereidingen om hem in de grondlak te zetten

De wielranden zijn omgeklopt. Zo ga ik zeker geen problemen hebben met mijn nieuwe velgen. Ze zijn ook dichtgemaakt zodat er geen vocht meer achter kan komen

De zijkanten waar de WingsWest zijschorten zaten zijn ook geplamuurd. Hier zat nog veel kit op en het was echt wel nodig zei de carrossier.

Het grootste werk: de koffer. De letters begonnen open te staan. Deze zijn nu volledig terug blank gemaakt. Plexiglas eruit, plamuur eraf. De plamuur had niet 100% goed gehecht op het ijzer. Nu wordt het zo gemaakt dat dit wel zo gaat zijn en dat de letters niet meer open gaan staan.

De nieuwe voorbumper en zijlijsten

De nieuwe velgen. Ultralite Spec's hyper silver. Maat 17x7 met Toyo proxes T1-R in 205-40-17. Vastgezet met Ultralite lugnuts. Thx to SKAT!!!!

De rest wat nu sinds kort veranderd is:
- WingsWest achterskirt op EK99-00 achterbumper gemonteerd
- steenslag bijgewerkt
- roest weggehaald
- koffer opnieuw gemaakt + nieuw plexiglas
- deuren volledig gecleaned
- EK9 kofferspoiler opnieuw zwart gespoten (zwart zwart, zonder metallic)
- Amerikaanse voorlichten geplaatst
- USDM running lights vooraan
- LED pinkers zijkant
- zgan DC2 recaro's voor
- EK9 achterbank (thx to GDM)
- originele hoedenplank teruggeplaatst
Nu enough of the talking, here are the pics 8)

Foto's van de CWest double shoot met de civic van mijn broer (powerpete op hcb)

Fotoshootje van mij en Mr Yakuza @ 10th HCB meet

Hij staat sinds deze namiddag terug bij de carrossier om nog een paar detailtjes die mij stoorden weg te laten werken
Er staan ook nog een paar kleine updatejes op het programma, maar later hierover meer
Grtz