$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2denk toch ma best met den daily komen
BBBOOOEEEEEE![]()
We zullen zenne daily gaan halen 's nachts he. Dan moet hem wel met zenne blauwe komen om zenne daily terug te komen halen
kunne ook zijne blauwe gaan halen

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2denk toch ma best met den daily komen
BBBOOOEEEEEE![]()
We zullen zenne daily gaan halen 's nachts he. Dan moet hem wel met zenne blauwe komen om zenne daily terug te komen halen

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2denk toch ma best met den daily komen
BBBOOOEEEEEE![]()
kunne ook zijne blauwe gaan halen![]()

$1 schreef:$2eet er iemand de datum hiervan en waar ?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2eet er iemand de datum hiervan en waar ?
Datum staat in den titel![]()
Zondag 12 juni.
En de meeting is te verrebroek, op de terreinen van AVB-Sports![]()
De uiteindelijke flyer komt er asap aan, hopelijk binnen paar dagen in orde.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2eet er iemand de datum hiervan en waar ?
Zondag 12 juni.
Haha! eindelijk eentje in de buurt. Aanwezig voor men eerste meetingIk hem nog nooit meegedaan aan nen meeting hoe schrijf ik mij in?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2eet er iemand de datum hiervan en waar ?
Zondag 12 juni.
Haha! eindelijk eentje in de buurt. Aanwezig voor men eerste meetingIk hem nog nooit meegedaan aan nen meeting hoe schrijf ik mij in?
AVB binnenrijden, uw raam opendoen, tegen onze bevallige Jap Society hostessen zeggen dage op de meeting wil staan en die zullen u dan doorverwijzen naar een beschikbare plaats op het terrein.
De 150 euro inkom mag je cash of via overschrijving betalen...
$1 schreef:$2olang dat we maar met de bende van Honda club belgium allemaal samen kunnen staan!
$1 schreef:$2ndien ik een Co-piloot vindt dan zal ik aanwezig zijn...!
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ndien ik een Co-piloot vindt dan zal ik aanwezig zijn...!
Zonder co piloot moogt ge ook binnen zenne, maar als ge dan toch perse ne co piloot wilt meebrengen liefst een knap blondje![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten