
$1 schreef:$2ie 700 km'tjes houden mij niet tegen om ginder een feestje te gaan vieren zenne.
Ik ga.

$1 schreef:$2alt ook nog goed mee qua afstand 350km voor mij. zou wel eens kunnen zijn da'k ook meega...

$1 schreef:$2$1 schreef:$2i veel animo hier.
Wie gaat er mee?
ik al zeker wilt ni missen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2i veel animo hier.
Wie gaat er mee?
ik al zeker wilt ni missen
Daar was ik al zeker van, Wilrijk present!!!!
hellyeah


Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast