Voor mij is eigenlijk de enige fout die ze gemaakt hebben, dat hun telsleutel om de X aantal keer niet klopte. Dit is fraude en fout en kan niet etc....
Maar waar iedereen zich druk om maakt van: 'da is veel te moeilijk' en 'da kunnen we nooit vinden etcc' zijn grotendeels verkeerde conclusies die ge eruit trekt
want dat is het PRINCIPE van een kansspel.... ik weet nog dat een paar maanden geleden een artikel is verschenen waarin stond dat de kans dat ge een belspel wint groter is als de kans dat ge de lotto wint... en het principe is knal hetzelfde! (zeker als ge een naam of dier ofz moet raden... dan is da kans veel groter)
Stel u eens voor dat op tv zou verschijnen: hier zijn 6 vakjes: vul de juiste nummers in en WIN!!! dan zou in deze context iedereen ook zeggen van da kunt ge noooooit weten...
en das geldklopperij, want ge betaald ook en ge wint nix bla bla....
terwijl de huidige gang van zake gemakkelijker zou zijn omdat er toch enige vorm van sleutel in zit (hoe stom die ook mag zijn) terwijl bij de lotto dat totaal niet is,
of dat er een dier moet geraden worden met een bepaalde letter (hoe onbekend die naam ook mag zijn, het aantal oplossingen zal veeeel kleiner zijn dan dat van de lotto)
Maar daar klaagt niemand over, omdat het 'bedrog' of 'misleiding' niet visueel te zien is door een wijf dat u aanmoedigt.....
Ik ben ni voor of tegen voor ge mij aanvalt

maar ik heb nogal graag een écht objectieve kijk op iets....
en de perceptie die 'basta' creëert met hun vergelijkingen (de scene op straat) is goed voor de tv cijfers en die dingen, maar maakt daarmee het punt niet duidelijk