$1 schreef:$2eb je die remklauwen rood geverfd of gespoten? en met wat?
Deze zijn rood geverfd met zo'n Motip setje (daar zit iets in om ze proper te maken, verf & verharder en een verfborstel). Ge moet wel echt zorgen dat ze goed proper zijn (lang en goed schuren met een staalborstel) voor ge begint te verven
Nog n nieuwe update: Heb zowel vanvoor als vanachter leds aangesloten in de voetruimtes
Heb ze zo aangesloten, zodat ze aankomen met de interieurverlichting (wanneer ik de auto open met de sleutel, wanneer de deur geopend wordt, wanneer de motor wordt stilgelegd,...) en dat ze daarna ook automatisch terug uitdimmen én ze komen ook aan wanneer ik m'n lichten aanzet.
Ik heb ook een schakelaar om deze laatste functie uit te zetten én een schakelaar om te switchen tussen blauwe of rode voetruimverlichting (vond rood beter bij het exterieur van de wagen passen, blauw beter bij de snelheidsmeter,... Dus omdat k niet goed kon kiezen heb k ze allebei geïnstalleerd ).
Fotookes:
En nog n paar fotokes van de Vic in de sneeuw (wel al van n paar weken geleden, toen er nog heel wa minder sneeuw lag ):
Uploaded with ImageShack.us one dream never end's it's driving my fn2 mods; spoon intake manifold-spoon 70mm.throttle body-injen cold air intake-mugen exhaust manifold-invidia catback-hondata flashpro
@ Wimke1971: Kheb die via http://www.civinfo.com gekocht. Da's een engelstalig forum voor de laatste gen. Civics en der is een member "RickHondaR" die die daar verkoopt. Die vraagt £15 voor een setje (2 led strips) en nog es £2 verzendkosten. Kmoet wel zeggen dat de ledstrips goed veel lichtopbrengst hebben. (Khad er ook es goedkope via eBay gekocht, maar da viel dik tegen...)
En dinsdag zat ie dan eindelijk in de brievenbus...
Een originele Type R spoiler... Ik had hem gekocht via TDI North en heb maar net iets meer betaald (inclusief verzending, die op zich toch al 60£ bedroeg...) dan ik zou gedaan hebben voor een DeltaStyling (eBay) ongespoten replica spoiler in glasvezel (de originele is ABS kunststof).
Er zitten wel een paar kleine krasjes op (zo was ook gezegd bij de aankoop), maar ik ga eens kijken of ik die er niet uitgepolierd krijg. In het ergste geval de spoiler gewoon ffkes opnieuw spuiten
Ik ben er nog niet volledig uit hoe dat ik em ga bevestigen. Bij de Type R is er in het plexiglas geboord om de spoiler op zijn plaats te houden. Maar op Civinfo staat ook een manier om hem erop te lijmen met spoilerlijm. Ik ga toch sowieso onze pa inschakelen om hem er helpen op te monteren, dus kga gewoon zien wat hem de beste manier lijkt en dan doen we het zo
Aangezien dat da pas voor de lente zal zijn met het crappy weer deze tijd van het jaar en het toch al serieus aan't kriebelen was, hem ik hem es rap derop gelegd en wa fotokes getrokken. Heb een kleine vergelijking gemaakt van de auto met én zonder spoiler erop
De auto was pas 1 dag ervoor gewassen, dus het is de schuld van de wegenwerken die al maanden bezig zijn in ons straat (waar ik langs moet passeren elke dag) en ons Belgisch weertje dat em al terug vuil staat...
Uploaded with ImageShack.us one dream never end's it's driving my fn2 mods; spoon intake manifold-spoon 70mm.throttle body-injen cold air intake-mugen exhaust manifold-invidia catback-hondata flashpro