als ge doekoop uw ruit wilt late vervange, heb in de tijd die van de prelude late vervange bij mobile glas service. manne kome da bij uw thuis doen. http://www.mobileglassservice.be/ hoop voor u da ze de winter nog houd
grtz
The time you enjoy wasting is not wasted time Growing old is mandatory, growing wise is optional
ik heb mijn origineel cwest stickerke nog liggen, da moogde hebben als ge wilt hoor ik denk alleen dat die van mij groter is, gij had een groot en een klein zeker? Anyway, tis van u als ge wilt.
@ Frits: Merci voor de tip. Maar ik weet ook een goeiekope en goede plaats. Daar heb ik mijn de vorige keer ook laten vervangen
@ Dries: Komt da van dezelfde winkel als uwe USDM license plate relocator van in den tijd? Ziet er kwalitatief wel weer hoogstaand uit
@ Peter: Ja tis idd de kleine die bij de skirts zat die er nu ophangt. Die grote heb ik hier ook nog liggen ma die vind ik te groot om op de ruit te hangen. Toch merci in ieder geval!!
Ik heb mij vorige week een setje EK4 velgen aangeschaft. Ik was al lang op zoek naar deze velgen en nu stonden ze laatst bij Shepherd Moon te koop. Dus heb ik maar niet getwijfeld en heb ze gekocht Ik moet enkel nog eens een centerkapje zoeken voor 1 velg.
Ik vind het echt VET
Misschien dat ik ze in de toekomst nog wel een ander (zot) kleurke ga geven.
hey tommy boy. echt ferm velgen man hier ben ik ook al lang zot van. vraag me af hoe ze onder mijn coupe zouden staan ik ga vrijdag ook winterbanden kopen en dan ook mijn OEM velgjes terug leggen.