eerst zien da ik zelf beter word 
eerst zien da ik zelf beter word $1 schreef:$2ouden we het ni beter op de vrijdag doen of een weekske uitstellen?
$1 schreef:$2k vrijdag dan ???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten