
$1 schreef:$2a denk ni ze, mijn vlekje staat er ook bij he :p

$1 schreef:$2an hebt ge mijne nog ni gezien
Mijn vakantiegeld is al op aan rekeningen... Als ik alle kleinere zaken in orde heb ga ik hem ook tegen de grond zetten, ofwel een uitlaatlijn van voor tot achter, eerst dagene waar ik het minst miserie mee ga hebben op de keuring...
$1 schreef:$2s ne del sol ook welkom daar op de parking![]()
als ik hem door de keuring krijg tegen dan kom ik ook wel eens af als da mag?
$1 schreef:$2k zal der ook weer zijn.
En de mooiste staat weer nie op foto zie ik :p

$1 schreef:$2$1 schreef:$2s ne del sol ook welkom daar op de parking![]()
als ik hem door de keuring krijg tegen dan kom ik ook wel eens af als da mag?
Tuurlijk, iedereen is welkom he.$1 schreef:$2k zal der ook weer zijn.
En de mooiste staat weer nie op foto zie ik :p
Ik voeg een van de dagen nog wel wa fotos toe, wener...

$1 schreef:$2
Ziet gij maar dat u swaybar snel steekt gij uberwener :p

$1 schreef:$2$1 schreef:$2
Ziet gij maar dat u swaybar snel steekt gij uberwener :p
och jongen toch..
wacht mar, we gaan nog veel subfamelol hebbe za...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten