

$1 schreef:$2k moet morgen bijzitter spelen in Geel... Dus vanavond ga ik thuis chillen met die van ons, maar volgende keer kom ik zeker eens af.Wel zot hoeveel Honda mannen er hier in de buurt zitten van op't forum.

$1 schreef:$2k moet morgen bijzitter spelen in Geel... Dus vanavond ga ik thuis chillen met die van ons, maar volgende keer kom ik zeker eens af.Wel zot hoeveel Honda mannen er hier in de buurt zitten van op't forum.

$1 schreef:$2ah, was gezellig. Tot hoelaat waart ge nog gebleven?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast