de reden da ik het wil weten is da ik conge moe aanvragen voor eind januri!
ja echtnormaal is da nie maja das mee de conge periode! enja ben nie den baas vant spel dus tis nu zo
normaal weten we het al ma dit jaar lopen ze precies wa achter

ik moet da weekend naar een bruiloft en wil men weekendje hcb nie missen 
$1 schreef:$2e Datum van deze editie weten we voorlopig zelf nog niet juist
we zijn nog aan alles bezig, en we weten Zondag pas welke locatie het gaat zijn, Olmen of toch iets anders, en dan hangt de datum af van de beschikbaarheid van het terrein.
we'll keep you posted
maar voor eind januari gaat ne krappe worden vrees ik :/ als alles vlot gaat kunnen we er volgende week nen datum op plakken, maar das best-case scenario..
$1 schreef:$2le jongens oe zit da hier? denk da hcb dringend eens wa jong bloed nodig heeft! want tis hier maar dood aant gaan! aan de jonge gasten die het op poten proberen te houden dikke chapeau! gulle zou beter den boel hier overpakken
$1 schreef:$2$1 schreef:$2le jongens oe zit da hier? denk da hcb dringend eens wa jong bloed nodig heeft! want tis hier maar dood aant gaan! aan de jonge gasten die het op poten proberen te houden dikke chapeau! gulle zou beter den boel hier overpakken
tis dermee da het zolang duurt!
de ouwe hebben dag na het weekend de volgende datum al! de jonge in februari nog nie
$1 schreef:$2Zolang het ni den 2de augustus is ist
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten