$1 schreef:$2$1 schreef:$2unnen jullie een plaatsje vrijhouden voor mij want moet zaterdag werken tot 19u![]()
kan er pas rond 22u zijn![]()
grtz crxpower
Geen probleem man. Kenny , voor u en uw vrienden ook ni. Als uw tent groot genoeg is , mag daar van mij 12 man in maffen.
okay man party time
bedankt alvast








