Nu ik toch geen achterbank meer heb, dacht ik wat meer contrast in het interieur te brengen. Daarom was ik op zoek naar rode Recaro's. Vrijdag naar Eindhoven gereden om mijn zwarte te ruilen tegen rode.
Out with these:
In with these:
In:
Betere foto's volgen nog wel, maar ze zien er best nog goed uit (mijn zwarte ook trouwens). Maar rode zetels in een zwarte wagen is
"I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death." Quote by Keiichi Tsuchiya
$1 schreef:$2goed: zien er idd nog super exemplaarkes uit .. maar ik had ni anders verwacht als ze in uwe moete komen
Thx Mja, ik doe het liever direct goe... Anders hoeft het voor mij ni Ze moeten juist nog eens gekuisd worden. Want volgens de vorige eigenaar zijn ze nog nooit gekuisd geweest
"I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death." Quote by Keiichi Tsuchiya
Rode in een donkere wagen staat super Goeie keuze!
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!