$1 schreef:$2k had mij nog rap ingeschreve voor optie 2 maar ga nu niet kunne gaan waarschijnlijk![]()
gisterenavond verkeerde beweging gemaakt met tennis, linkse knie 'overstretched' , toch nog naar huis gereden en eens geslapen maar vandaag kank niemeer veel.
naar dokter geweest maar moet nog foto's maken... wandelen gaat maar rijden niet...koppeling....
laat u oppikken, eens ge wat gedronken hebt staat ge savonds weer te jumpen op de tafels








