$1 schreef:$2ga dit jaar toch ook eens serieus moeite doen om tot ginder te komen !
Waar kan ik mij dan allemaal aan verwachten?
nen hoop brave zielen met ne warme choco,sommige verkleed,sommige "normaal"

$1 schreef:$2ga dit jaar toch ook eens serieus moeite doen om tot ginder te komen !
Waar kan ik mij dan allemaal aan verwachten?

$1 schreef:$2k blijf een weekend daar

$1 schreef:$2ls ge s'morgens nog uw tent kunt vinden,dan zou ik een tent meepakken

$1 schreef:$2s er al een flyerontwerp? zo nee wil ik wel eens kijken.. heb al verschillende affiches gemaakt, maar voor fuiven!
Nog niet voor een auto-evenement maar met de nodige inspiratie moet dat lukken =)
M'n lief en ik komen voor dn eerste keer wel ma vanaf de zondag denken wewe gaan zien wat voor een weer het is enzo
mss wel weekendje.
Maar komen doen we!

$1 schreef:$2$1 schreef:$2s er al een flyerontwerp? zo nee wil ik wel eens kijken.. heb al verschillende affiches gemaakt, maar voor fuiven!
Nog niet voor een auto-evenement maar met de nodige inspiratie moet dat lukken =)
M'n lief en ik komen voor dn eerste keer wel ma vanaf de zondag denken wewe gaan zien wat voor een weer het is enzo
mss wel weekendje.
Maar komen doen we!
is al geregeld de flyer,deze komt weldra online
$1 schreef:$2$1 schreef:$2eeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj![]()
t is u geraden dat ge komt glennpartybeest
![]()
ik wil weer kassa doen he dannygezellig met ons zooitje ongeregeld van vorig jaar alleen hebben we dat klein lawaai dan ook bij,crx wss niet
is niet gekeurd
ik wil wel trug helpen aan den inkom![]()
dat is leuk!! wij komen ook heel t weekend maar ik ga op en af rijden,ik blijf niet slapen dat gaat niet met t klein lawaai 

$1 schreef:$2pdate pg1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten