vandaag richting metropolis aan het rijden ik zie in men achteruit kijk spiegel een astra met hoge snelheid aankomen
dan onder die brug met de af en op rit autostrade's
zijn er 2 rijvakken rechtdoor en 2 linksaf voor de ring
1 iemand reed voledig rechts ik reed er naast de astra wou langs links nog even snel foefelen en voor mij komen
maar hij was trager dan hij dacht en kon ni goe inschatten en
moest afremmen voor de autos die voor het rood licht stonden voor links af en jah hij kon niet meer op tijd remmen anders reed hij er op
dus dacht die dan maar even ik maak deze met die civic bang en duw hem gwn weg maar ik bleef gwn rijden als gevolg met zijn voordeur tegen mijn achterflank en wiel
met geluk niet veel aan fotos volgen nog
velg beetje vernis af de rand en flank wit lijntje op
ik werdt gek omdat deze juist herspoten was :S
mja hij stapte uit en idd ( ne pitaclown ) weeral en typisch ik had het gedaan kwam direct na mij en ik moest veel betale en men auto verkope enz ???
ik zeg tg ni vo uwe astra

ik zeg die schade kost max 200 euro van u dus ni zevere en btw gij hebt van rijstrook veranderd en ik niet dus gij bent fout nee da kan ni
uiteindelijk politie komt en vliegt direct uit tegen hem omdat hij zen astra gwn op straat liet staan
en hij wou eerst verhaal doen ik zeg oke doe maar
dan zegt die politie nee doe gy maar eerst
ik vertelde da hij van richting veranderde en ik niet
ma politie zegt duidelijk gy bent fout want hij reed rechtdoor en gy ni
en schade lijkt duidelijk dat gy hebt willen invoegen
ma omdat hij voet bij stuk houde
wordt alles nu naar politie rechtbank gedaan en afwachten ik heb wel gelijk gekregen
ma is nu wel lang wachten op de cente
en jah die gast direct al zijn vrienden opbellen en mijn nr plaat aan alemaal doorvertelle en men auto aan het beschrijven en die zee wij pakken die nog
typische ne pita clown
mja komt wss wel goed !!