. Inderdaad, only in America 

$1 schreef:$2an mogen ze elke auto aanklagen
want da verbruik in die folderkes da klopt dus nooit he
$1 schreef:$2onda tegenexpertise eisen, die auto laten besturen door een pro eco-driver met een gerechtsdeurwaarder naast en dan lager scoren dan het opgegeven verbuik.
vervolgens dat mens aanklagen voor laster, eerroof en fraude

$1 schreef:$2lle ik ga morge stappen ondernemen dan de mijne vebruikt 7.4l op 100km en ze beweren 7l op 100. SCHANDE!!
tip aan de madam: laat u nekeer dringend pakken door ene want ge hebt het nodig.
kwestie hoe rijd die ermee, tzal wel zijn da dieje meer vebruikt, hier int straat is er ook een, die rijd mss wel maar 500m ma die 500m rijd ze wel altijd in 1e. das elke zondag een grasmachien da voorbij rijd, da dieje blok et nog ni begeven heeft da snap ik ni want die maakt toeren ze dus verbruik zal ook een pak hoger zijn

$1 schreef:$2$1 schreef:$2lle ik ga morge stappen ondernemen dan de mijne vebruikt 7.4l op 100km en ze beweren 7l op 100. SCHANDE!!
tip aan de madam: laat u nekeer dringend pakken door ene want ge hebt het nodig.
kwestie hoe rijd die ermee, tzal wel zijn da dieje meer vebruikt, hier int straat is er ook een, die rijd mss wel maar 500m ma die 500m rijd ze wel altijd in 1e. das elke zondag een grasmachien da voorbij rijd, da dieje blok et nog ni begeven heeft da snap ik ni want die maakt toeren ze dus verbruik zal ook een pak hoger zijn
Knappe reactie connix, van dat pakken. Je zit op de eerste rij?
Het gaat hier niet over een beetje verbruik maar bijna een verdubbeling. logisch, als je in een warme staat altijd met airco vollebak op dagelijks je rondjes rond de kerk rijdt.
Dat mens is niet dom, die is slim. In n dom land! En als dat met bmw gebeurde was er hier niks aan de hand. Gewoon toeval dat t honda moest zijn

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten