achterpoortjes van de regering

Re: achterpoortjes van de regering

Berichtdoor thomy985 » wo 25 jan 2012, 21:57

enkel de break modellen en nu de nieuwe enkel het hatch model (of hoe noemt da :p)
awel da laatste da weet ik ni, mo tis te hopen van wel he dan allemaal ne braek kopen :twisted:
thomy985
H22 Poster

my honda: accord & ITR
Advertenties:

• Re: achterpoortjes van de regering

Berichtdoor muts » do 26 jan 2012, 00:23

s waar,maat heeft zo ne hatch sub en die is ingeschreve as lichte vracht, achterbank der uit en 75euro tax, s ni normaal haha
    muts
    D17 Poster

my honda: s14a
    Advertenties:

Berichtdoor dom » do 26 jan 2012, 18:05

@muts: en die maat is particulier of heeft die een BTW nummer?
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

Berichtdoor muts » vr 27 jan 2012, 19:49

particulier, gewoon ne makker van me ex werk :) werd bekanst zot asm da zei haha 75euro wtf... ik betaal gvd meer voor me mijne velo op den baan te rijde haha (ding staat nu rond de 350pk,verlaagd tot en met enz..hij ism aant schroeven om rond de 400 pk te halen)
    muts
    D17 Poster

Advertenties:

Berichtdoor the_wezz » vr 27 jan 2012, 21:39

kvind het wel grappig zo :D
    den dipoepo zijn schuld :lol: :lol:
    the_wezz
    B18 Poster

my honda: honda civic EG4
    Advertenties:

Berichtdoor Big-J » vr 27 jan 2012, 23:00

Dat is nu toch al fucking oud nieuws dat ne lichte vracht niks kost...??
    Mijne pa heeft ook ne Dodge Ram 5.7 Hemi V8, en ik heb mijn Jeep Grand Cherokee 6.1 Hemi V8, beide lichte vracht ingeschreven en wij betalen net geen 130 euro tax, en ook niks BIV moeten betalen...
    Ja, het zijn er 8... Nee, 8 cilinders, geen kleppen...
    Big-J
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor muts » za 28 jan 2012, 00:14

ja vind ik ook, da ze da nu pas aan de grote klok hangen snap ik ook ni goed...
    muts
    D17 Poster

Advertenties:

Berichtdoor krissedc2 » zo 26 feb 2012, 17:47

Dat artikel is hetzelfde als de reportage in telefacts...die persoon uit dat artikel heeft namelijk ook een helikopter als bedrijfsvoertuig...lees goed bedrijfsvoertuig!!! De 2de persoon uit die reportage had en nu goed volgen he...een fiat abarth, een dikke porshe cayenne, een aston martin ( denk db9) enom het rijtje af te sluiten een recente ferrari!!! Deze 4 waren allemaal bedrijfdvoertuigen voor een 1 ,ja u leest goed , 1mansbedrijf...met andere woorden : in het oude systeem betaalde die voor elke auto minder dan wij voor onze particuliere fn2 ep3 op ek9....ok hij moest dan wel 4 keer taks betalen maar als ge de prijs van zijn auto's hoorde, db9 goed voor 200.000€ en de ferrari 250.000€ ? Ma da kon er dan welvanaf, en juist bij die klasse probeert de regering nu het geld te halen via de gestegen taks op bedrijfswagens mja zelfs al hebt ge da geld , die mens met zijn 4 auto's moest int nieuwe systeem 44.500€ betalen voor zijn wagens.
    Duswa doen wie mannen nu? Hun dikke auto's verkopen en 1tje ervanhouden dus die put word nog ni gevuld...iedere taks behalve van sommige auto's wordt duurder...zit er een logica in? Ja en nee...
    Ikwil hier alleen maar duidelijk maken da as ge ne ferrariwilt kopen en kunt kopen ge da ook ma moet kunnen betalen! Voor een1 mansbedrijf met 4 dikke bakke heb ik geen medelijden ze...integendeel iedereen moet maar inleveren. Er zijn hier mensen en ik ben eerlijk, ik kom daar voor uit! Die 700€ tax/BIV veelvinden en die ni zomaar kunne missen ;) voor een dc2 van 98' dan kunt ge tocj geen kompasse hebne met ene die zaagt dat em zijne ferrari ni wilt!! Houde omdat te veel taks is...ben keer curieus naar andere meningen:p
    krissedc2
    B20 Poster

my honda: dc2
    Advertenties:

Berichtdoor krissedc2 » zo 26 feb 2012, 18:01

En die 30.000€ op de ferrari is enkel biv en taks, los van de verzekering he enal...en idd nen ej swappe kunde doen ma as ge ergens keer een accident gaat hebbe met gewonde en ze checke alles, zit ge daar met u k20 he en kunt ge de rest van u leve ene zijn elektrische rolstoel afbetalen...sry maar voor mij: not an option...btw, tis mss crudak het zeg en don't shoot me :p maar swappe ast ni voor op circuit is vind ik ni zo leuk...dan zijt ge geen haar beter as die mannen met hun ferraris. As ge nen b16 of b18 wilt koopt u dan iets waar da in ligt, standaard! En jah daar betaalt ge voor maar ik rij liever met een gerust geweten rond wetende dak evenveel betaal als de rest ten 1ste en ten 2de dak als er iets voorvalt ik in orde ben :p
    Ik wil niemand aanvallen zeker niet hoor jonges maar ik en velen werken hard om dit alles te kunnen :p
    En wss zit er een pak frustratie in dit bericht :p
    krissedc2
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor login257 » zo 26 feb 2012, 18:23

met hard te werken raak je nergens hoor.
    kansen grijpen, profiteren en vooral zorgen dat je je ding kan doen en een ander de rekening betaalt is in mijn ervaring eerder de methode om veel poen te scheppen.
    opm : van degene die ik ken met veel €€ dus, niet uit eigen ervaring spijtig genoeg ...
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor krissedc2 » zo 26 feb 2012, 20:03

ik wil absoluut niemand aanvallen he :goed:
    en idd leven we in een maatschapij die je aanleert om zoveel mogelijk je eigen zakken te vullen ook al is dat ten koste van anderen....en dat is het nu HET grootste nadeel aan geld! je wilt elke keer meer en meer en meer....een goed voorbeeld eigenlijk is die mens met zijn 4 auto's, hij is welgesteld ( anders kant hij geen 4 van die auto's kopen) , hij wilt goed leven, hij houdt van auto's MAAR! het mag hem niks kosten.
    In verhouding zijn de mensen die voor een gewoon loon elke dag gaan werken nog meer gesch°t°en ....ergens in de gazet stond dat de gewone mens tot 80% meer zal betalen en de rijkere maar 4% TOV van hun inkomen...en nu dat er een megagat is in de begroting en ze manieren zoeken om deze te vullen komen die mensen op TV , om van hunne tak te maken en te zeggen da ze hem bestelen :lol: hillarisch toch...
    die gaste hebben jaren gereden met dikke bakken via da "achterpoortje" en nu de regering daar iets aan wilt doen dan gaan ze klagen, ni te vergete da al die jaren da zij met hun dikke bakke rede , de gewone mens al lang meer belastinge aant betalen was!! ( tijd van de VLD)
    rekent maar ne keer he....als ze 80% van al het geen ge verdient ( bruto) afhouden op u pakt 50.000 bruto per jaar dan hebbe ze er 40.000 in hunne zak.....
    ma nu ne rijken die 1.000.000 per jaar verdient die houde ze maar 4% af....ik moet u nie wijsmaken da die rijke nog meer as genoeg heeft om te leven en nen dikken bak te kopen dan de meeste met ma 50.000 op e jaar he :zot:

ik ben zelf ambtenaar ja... dus op mijn 56( voorlopig) kan ik met 80% van mijn gemiddeld jaarloon van de laatste 5 jaar dienst op pensioen gaan....nen arbeider die moet content zijn met nog lang geen 50% van zijn hele carriere....op 65!! da vind ik zelf schandalig, ik wil met eerlijkheid zegge da ik zou willen werken tot 60 ( indien mogelijk) als de arbeiders da ook krijgen snapte? en qua pensioene heft da elkaar ongeveer op....ik ben gene minister he wete ma nen echte da daar zit, elke dag op zijne stoel , wafels of fritte te frette, met een diploma van hier tot in tokyo die moet toch ook wel al ne keer op zo'n idee gekome zijn nee?? maar waarom doen ze da ni??? omda ze dan in hun eige zakke zitte!!! dast probleem :dom:

ik discusieer hier heel graag over, ook al maakt het me soms verschrikkelijk boos :lol:

P.S. as ge vriende hebt die op u kop rijk wille worde, zou ik toch ma keer op zoek gaan naar andere :goed:
    krissedc2
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Tuur » zo 26 feb 2012, 20:23

Het kan blijkbaar nog goedkoper.
    Je vijst een gasvuurtje vast in uw bestelwagen en laat hem inschrijven als mobilhome.

greetings
    Honda, simply the best
    Tuur
    B16 Poster

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » zo 26 feb 2012, 20:45

$1 schreef:$2k wil absoluut niemand aanvallen he :goed:
    en idd leven we in een maatschapij die je aanleert om zoveel mogelijk je eigen zakken te vullen ook al is dat ten koste van anderen....en dat is het nu HET grootste nadeel aan geld! je wilt elke keer meer en meer en meer....een goed voorbeeld eigenlijk is die mens met zijn 4 auto's, hij is welgesteld ( anders kant hij geen 4 van die auto's kopen) , hij wilt goed leven, hij houdt van auto's MAAR! het mag hem niks kosten.
    In verhouding zijn de mensen die voor een gewoon loon elke dag gaan werken nog meer gesch°t°en ....ergens in de gazet stond dat de gewone mens tot 80% meer zal betalen en de rijkere maar 4% TOV van hun inkomen...en nu dat er een megagat is in de begroting en ze manieren zoeken om deze te vullen komen die mensen op TV , om van hunne tak te maken en te zeggen da ze hem bestelen :lol: hillarisch toch...
    die gaste hebben jaren gereden met dikke bakken via da "achterpoortje" en nu de regering daar iets aan wilt doen dan gaan ze klagen, ni te vergete da al die jaren da zij met hun dikke bakke rede , de gewone mens al lang meer belastinge aant betalen was!! ( tijd van de VLD)
    rekent maar ne keer he....als ze 80% van al het geen ge verdient ( bruto) afhouden op u pakt 50.000 bruto per jaar dan hebbe ze er 40.000 in hunne zak.....
    ma nu ne rijken die 1.000.000 per jaar verdient die houde ze maar 4% af....ik moet u nie wijsmaken da die rijke nog meer as genoeg heeft om te leven en nen dikken bak te kopen dan de meeste met ma 50.000 op e jaar he :zot:

ik ben zelf ambtenaar ja... dus op mijn 56( voorlopig) kan ik met 80% van mijn gemiddeld jaarloon van de laatste 5 jaar dienst op pensioen gaan....nen arbeider die moet content zijn met nog lang geen 50% van zijn hele carriere....op 65!! da vind ik zelf schandalig, ik wil met eerlijkheid zegge da ik zou willen werken tot 60 ( indien mogelijk) als de arbeiders da ook krijgen snapte? en qua pensioene heft da elkaar ongeveer op....ik ben gene minister he wete ma nen echte da daar zit, elke dag op zijne stoel , wafels of fritte te frette, met een diploma van hier tot in tokyo die moet toch ook wel al ne keer op zo'n idee gekome zijn nee?? maar waarom doen ze da ni??? omda ze dan in hun eige zakke zitte!!! dast probleem :dom:

ik discusieer hier heel graag over, ook al maakt het me soms verschrikkelijk boos :lol:

P.S. as ge vriende hebt die op u kop rijk wille worde, zou ik toch ma keer op zoek gaan naar andere :goed:

over pensioenen gesproken :
    als je de totale uitgaven voor ambtenarenpensioenen deelt door het aantal gepensioneerden kom je op ong 2300€/persoon.
    ik werk bij infrabel en mijn collega's die bijna gepensioneerd zijn mogen blij zijn als ze 1200 €/ maand gaan hebben.
    dus zijn er gepensioneerden die duizenden euro's trekken als 2300 het gemiddelde is.
    we moeten dus helemaal niet langer werken, simpelweg een flatrate van 1500/maand en opgelost.
    waarom gebeurt dit niet?
    degene met zo een gigantisch pensioen zijn vriendjes met degene die de regels maken ...

hetzelfde met de belasting op bezit vs belasting op arbeid.
    jij al ooit een arme minister gezien?
    hoeveel arbeiders zitten er in de regering?
    de rijke laag van de bevolking heeft de wetgevende macht in zijn zak, de rest mag voortwerken en afdokken.
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor krissedc2 » ma 27 feb 2012, 09:37

inderdaad login, de "leiders" zal ik ma zeggen van dit land zijn niet de echte hoor...de banken, dat zijn onze echte leiders en jammer genoeg zijn deze allemaal privébanken.
    goed voorbeeld is Jean-Luc den dikkop :lol: die mens heeft jarenlang DE minister van België geweest tot zelfs eerste minister maar dat was reeds zijn hobby zal ik zeggen, zijn echt werk was behoren tot het bestuur van een bank (DEXIA) en dan toevallig ni de bank waar het geld van vele gemeenten en fondsen van België inzaten. die bank ging halsoverkop failliet gaan en al het geld van de gemeenten was weg....hoe kan je nu iemand van een faillissement helpen als je zelf geen geld hebt?? ok ze is dan wel verkocht geweest naar het buitenland zoals vele banken in ons land. ik leid daaruit af dat ons land , België, afhankelijk is van andere landen....als die landen de grond ingaan gaat België mee!! gegarandeerd!

ik heb een vriend van me die heel sterk bezig is met die zaken en in het begin dacht ik echt da die mens gewoon gek was, ik dacht waar zijt gij mee bezig man, gij maakt uzelf depressief :zot: ma stilaan begon ik zijn visie te begrijpen en hoe de wereld en de welvaart afhangt van een stom papiertje da bv 1 aandeel van Apple 350€ waard was en in den tijd 1 van dexia met moeite 20€ waard was :shock: , zo zei hij me ook da de prijs van goud 8 keer zo hoog is als 10 jaar geleden....1kg kost nu 43.000€ :zot: en 6 maand geleden zei hij me da in de zomer van 2012, 1liter benzine naar 2€ de liter ging gaan...en hoever zijn we daar nog van?
    @login --> die flatrate van 1500/maand is da dan per persoon? want ik weet zeker da 2 arbeiders op pensioen (getrouwd enz ) da niet gaan krijgen , de huidige standaard is man 100% van zijn gewettigd pensioen en de vrouw krijgt mss ma 40%

Wie geïnteresseerd is in deze zaken moet eens een half uurtje vrijmaken en even naar dit filmpje kijken, en geloof me daarna gade serieus nadenken.....
    krissedc2
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor dom » ma 27 feb 2012, 12:26

ik wil er eigenlijk ni over nadenken.

Ik wil gewoon rustig leven, iedereen moet mij alzek thuis ben gerust laten.
    Int weekend wil ik in de garage aan het hondaake staan sleutelen of kuisen.
    Ik wil werken tot met 65 of 67 of whatever, maakt me allemaal ni uit.

Maar als ze beginnen van, jama de indexering heh, dus producten worden duurder, de lonen gaan niet omhoog maar de economie daalt omdat de koopkracht daalt.
    TUURLIJK daalt de FuCKing koopkracht, vindet raar??

hier spreekt een abtenaar die er geen hol meer om geeft.

...en we blijven positief :goed:
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar Multimedia