200% zeker niks aan instellingen veranderd, van het forum of van de mail..
Schiet mij maar lek


$1 schreef:$2ier nu ook vanuit het niks (sinds een dagje of 3?) geen melding meer van als ik een PM heb..
200% zeker niks aan instellingen veranderd, van het forum of van de mail..
Schiet mij maar lek




$1 schreef:$2k krijg sinds dat het forum eergisteren ofzo plat lag niks van meldingsmails meer, ook nie van PM
*edit* probleem zelf gevonden, alles is blijkbaar ineens in mijn Spam-vak geraakt![]()
![]()
bij deze dus opgelost

$1 schreef:$2$1 schreef:$2k krijg sinds dat het forum eergisteren ofzo plat lag niks van meldingsmails meer, ook nie van PM
*edit* probleem zelf gevonden, alles is blijkbaar ineens in mijn Spam-vak geraakt![]()
![]()
bij deze dus opgelost
niet zo veel op de p0rneu sites abonneren eh![]()


$1 schreef:$2s het misschien mogelijk om een <embed> code ofzo toe te voegen dat videos van andere sites zoals vimeo, 123videos, ... ook als een kleine weergave kan getoond worden zoals die van youtube nu?

$1 schreef:$2ries, het forum is gemaakt op een 24" scherm zeker?
Mensen die een scherm kleiner dan 24" hebben kunnen de volledige banner niet zien bovenaan.
BV bij de egkes, zie ik nu den uwen maar half staan (22")
Is ni noodzakelijk, is ni dringend, but just to let u know
moetk es veranderen.$1 schreef:$2ij de verkoophoek!
meer dan 1nen foto bij je advertentie zetten?? hoe moet da??
lukt me nie!![]()
of de uitleg bijwerken??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten