Met 292 km/u over E17

Re: Met 292 km/u over E17

Berichtdoor black_civic » di 15 nov 2011, 18:05

1 het is een leasingwagen. Daar rijd niemand zacht mee. En mensen die zo een type wagens kopen moeten daar geen jaren voor werken/sparen.
2 nooit iets zot gedaan in het verkeer?
Beter op de e17 dan in de bebouwde kom. Dan geef ik jullie 100% gelijk.
Dat het gevaarlijk is akoord. Maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Nu zijn het hier precies allemaal halve heiligen.
No offence he. Maar zachtjes rijd het meerendeel hier toch ook niet
black_civic
B20 Poster

my honda: civic fk1, cbr 600rr
Advertenties:

• Re: Met 292 km/u over E17

Berichtdoor Blueman » di 15 nov 2011, 18:26

$1 schreef:$2 het is een leasingwagen. Daar rijd niemand zacht mee. En mensen die zo een type wagens kopen moeten daar geen jaren voor werken/sparen.
    Dat het gevaarlijk is akoord. Maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Nu zijn het hier precies allemaal halve heiligen.

ik beken, ik heb ooit eens 140 km per uur gereden op de autostrade. Ik verdien dezelfde straf as die dat tegen 290 tijdens de spits zit te vliegen. We zullen eens spreken als die gast tegen die snelheid in u gat zit. (als ge dan nog kunt spreken!)
    Honda moet niet snel zijn, Honda moet luid zijn!
    Blueman
    B16 Poster

my honda: civic eg3
    Advertenties:

Berichtdoor dom » di 15 nov 2011, 18:34

$1 schreef:$2 het is een leasingwagen. Daar rijd niemand zacht mee. En mensen die zo een type wagens kopen moeten daar geen jaren voor werken/sparen.

Dan zal ik de eerste steen gooien. :goed:

Ik heb teveel zorg in men wagen steken om zo idioot te gaan rijden en het risico te pakken.
    Het "zotste" dak al gedaan heb is is kijken wat de topsnelheid van de EJ is (tijdens een warme zaterdagnacht op een stuk verlaten snelweg).
    Af en toe trek ik aan een rood licht is lekker vlot door tot aan de max snelheid en dan stopt het.

1: ik rijd met een (in de ogen van mensen) Tjoeningbak dus ik ga ni zot rijden want ik wil geen aandacht en ik wil geen stereotype zijn.
    2: Ik heb sinds kort een HCB sticker op men achterruit plakke, kheb geen goesting om de club de naam van Straatracers op te plakken.
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

Berichtdoor Blueman » di 15 nov 2011, 18:37

$1 schreef:$22: Ik heb sinds kort een HCB sticker op men achterruit plakke, kheb geen goesting om de club de naam van Straatracers op te plakken.

Dom,

Ge zijt nog zo dom niet ;-)
    Blueman
    B16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor login257 » di 15 nov 2011, 18:47

ik plak die op de voorruit, die zien ze toch niet :lol:
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor Goosse » di 15 nov 2011, 18:51

ik vind dat er hier veel de heilige uithangen. Ik geloof ook voor geen seconde dat iemand die op circuit rijdt, altijd braafjes de verkeersregels gaat volgen.

Als je zo'n auto hebt (Austin Martin, Porsche,...), dan geef je gewoon af en toe is gas, iemand die zegt dat hij dat nooit doet liegt.

Ze willen hier een voorbeeld stellen, maar er gebeuren heel zeker ergere dingen op de baan dan dit ritje op de E17.
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

EK squad - Jap Society

www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan

my honda: ek4
    Advertenties:

Berichtdoor gert » di 15 nov 2011, 18:53

$1 schreef:$2k vind dat er hier veel de heilige uithangen. Ik geloof ook voor geen seconde dat iemand die op circuit rijdt, altijd braafjes de verkeersregels gaat volgen.

Als je zo'n auto hebt (Austin Martin, Porsche,...), dan geef je gewoon af en toe is gas, iemand die zegt dat hij dat nooit doet liegt.

Ze willen hier een voorbeeld stellen, maar er gebeuren heel zeker ergere dingen op de baan dan dit ritje op de E17.

:amen:
    Afbeelding

dankzij de fake shit wordt het echte meer gewaardeerd. ga zo door :goed:
    gert
    HCB Veteraan

my honda: eg6 sir-s
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » di 15 nov 2011, 19:09

idd.
    voorbeeld van dit weekend, toevallig met een bb3.
    gast rijdt op 2x2 met middenberm op linkse vak ONDER de maximumsnelheid wegens net aan het vertrekken van rood.
    hoogbejaard koppel rijdt op rechts en wijkt opeens uit naar links zonder pinker en uiteraard zonder gebruik van enige spiegel, dit aan een snelheid waar de betere wielerterrorist op neerkijkt.
    gevolg : auto wordt geschept door de bb3 en gaat overkop.
    1 dode en 1 zwaargewonde ....

de gast die met de bb3 reed had 2 maand zijn rijbewijs, zat met vangrail op links, kamion op rechts en een halve wagenlengte voor hem schuift een traagrijdende wagen opeens naar links ...
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor Tuur » di 15 nov 2011, 20:35

$1 schreef:$2n mensen die zo een type wagens kopen moeten daar geen jaren voor werken/sparen.

Ik wel ;)

$1 schreef:$2 nooit iets zot gedaan in het verkeer?

Jawel, met den daily nog regelmatig :lol:

greetings
    Honda, simply the best
    Tuur
    B16 Poster

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » di 15 nov 2011, 20:45

vind het 'n beetje opgeblazen allemaal. zelf moet ik toegeven dat ik ook absurde snelheden gereden heb op belgische wegen

330 per uur met 'n supra (wel gene normale uiteraard)
    280 met de nsx
    275 met de evo
    250 met de prelude
    340 met 'n hayabusa
    299 met diverse moto's...

sommige waren overdag. maar die 299 heeft zich ook al wel eens enkele keren aangetikt op secundaire wegen... niks om trots over te zijn, maar als je de middelen hebt om snel te accelereren... ben je eerder geneigd zo'n snelheden te halen.

Word je gepakt.... kzou er niet goed van zijn, zou er nachten niet van slapen. maarja dat weet je nu eenmaal als je zo hard rijd.

Zoals vaak gezegd word, ge moet geen bang hebben voor de paardenkrachten, enkel voor de ezel die deze handeld.
    Black Dragon
    B18 Poster

my honda: NSX , ATR , civic
    Advertenties:

Berichtdoor knightgangsta » di 15 nov 2011, 21:12

er zijn er veel die vaak het uiterste testen van hun wagen
    en we rijden geen 290 omdat simpelweg onze auto dat niet kan
    anders zouden we zeker eens testen
    tegen 160 ergens opknalle zal ook wel fataal zijn

en kan het filmpje niet meer zien ?
    knightgangsta
    B18 Poster

my honda: Del Sol VTI
    Advertenties:

Berichtdoor dom » di 15 nov 2011, 22:03

filmpje is weggehaald ivm het onderzoek en omdat de bestuurder de "poepers" kreeg :-)

Ben zelf nooit echt zo een topsnelheids freak geweest.
    Geeft mij maar wegligging en acceleratie boven topsnelheid :-)

ik zie veel te vaak de effecten van een snelle wagen met een hoge snelheid en wat moest doorgaan voor een goede chauffeur volgens de vrienden.
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

Berichtdoor black_civic » di 15 nov 2011, 22:22

ik heb ook ne civic ne 1400. En daar rij ik ook niet zot mee. simpel. Het is ne tjoeningbak. En die is voor te cruizen. motor is veel te lucht om door te sleuren.
    Ik heb ook ne cbr. En je merkt het meteen. Die gaan sneller en vlotter. Dus rij je er ook sneller mee.

@blueman. Ni grof bedoeld. maar ge rijd ook maar met een 1400. Zet u eens in zo een wagen. Je zal er ook mee knallen.
    Zo wagens vragen erom. Die zijn niet gemaakt om tegen 90 op het linkervak tussen camions te rijden.
    Feit is dat die het op een beter tijdstip had kunnen doen. Maar nu is er zever omdat het gefilmd is.
    Zoiets gebeurd dagelijks ze. Is het geen moto is het een snelle wagen ;)
    black_civic
    B20 Poster

my honda: civic fk1, cbr 600rr
    Advertenties:

Berichtdoor Blueman » di 15 nov 2011, 23:23

$1 schreef:$2k heb ook ne civic ne 1400. En daar rij ik ook niet zot mee. simpel. Het is ne tjoeningbak. En die is voor te cruizen. motor is veel te lucht om door te sleuren.
    Ik heb ook ne cbr. En je merkt het meteen. Die gaan sneller en vlotter. Dus rij je er ook sneller mee.

@blueman. Ni grof bedoeld. maar ge rijd ook maar met een 1400. Zet u eens in zo een wagen. Je zal er ook mee knallen.
    Zo wagens vragen erom. Die zijn niet gemaakt om tegen 90 op het linkervak tussen camions te rijden.
    Feit is dat die het op een beter tijdstip had kunnen doen. Maar nu is er zever omdat het gefilmd is.
    Zoiets gebeurd dagelijks ze. Is het geen moto is het een snelle wagen ;)

Ik heb in september in Maranello met een Ferrari Californië gereden. Gehuurd voor 10 min. Heb nooit boven de 120 gereden omdat het 1: niet verantwoord was en 2 de boetes voor mijn rekening waren. Ik ben daar ook voorbjgestoken door ne forden ik heb daar ook een filmpje van. Verschil met de chauffeur: ik durf met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik mijn verstand gebruikt heb. Hij niet.
    PS: het is niet omdat je een pistool hebt dat je het moet gebruiken in't stad he!
    ps2: no offence taken en het is nen 1300 :-)
    Blueman
    B16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Leplatje » wo 16 nov 2011, 07:08

@Blueman: Uw voorbeeld van die Ferrari vind ik niet echt passen eigenlijk. De eerste 10 minuten dat ik mijn auto had, heb ik mij ook aan de regeltjes gehouden hoor. De eerste paar uur ook en de eerste paar dagen zelfs, tot ik de wagen wat gewoon was en wist hoe die reageerde. Denk niet dat er überhaupt mensen zijn die voor de eerste keer in een Ferrari kruipen en na 5 minuten al het varken afgeven en topsnelheden testen... Een wagen moet je gewoon worden, en na 10 minuten rijden in zo'n wagen ben je die nog lang niet gewoon. Daarbij dan nog het gedacht dat je een paar miljoen - die niet eens jou eigendom zijn - onder je kont hebt hangen en je gaat al helemaal niet gek doen.

En dat is idd mss allemaal onverantwoord enzoverder, maar ik vind het net zoals velen bijvoorbeeld ook onverantwoord om 120 of 140 te rijden met een wagen waarvan de wielen zodanig scheef staan dat je precies op velobanden rijdt ;) Dat is allemaal wel mooi enzo maar het is bijlange niet veilig. Ik bedoel maar dat we allemaal wel iets doen die we beter niet zouden doen. Maar om dan een ander te veroordelen terwijl je mss zelf niet zo'n voorbeeldige weggebruiker bent vind ik zever.
    Leplatje
    HCB Veteraan

my honda: Civic
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar Multimedia