$1 schreef:$2at voor module is dat? toch geen voor running lights? srr voor offtopic

$1 schreef:$2k kan er me wel iets van voorstellen (lessen van vroeger elentriek kome trg beetje bove haha)
kzie veel weerstande, diodes, relais etc..

$1 schreef:$2n wat bedoel je dan excact met 'dat links gedoe'?
alles buiten de relais

$1 schreef:$2s vooral om het ingewikkeld te maken terwijl het ook gemakkelijk kan vind ik
lijkt mij zo een systeemke waarbij enkele voorwaarden moeten voldaan zijn telkens zodat ge meerdere functies kunt gebruiken

$1 schreef:$2eb net gezien dat er in de zekeringkast een zekeringhouder voorzien is voor de optionele koplampsproeiers. Is het mogelijk om de kabel erachter door te trekken naar de koplampsproei-motors of komt er meer bij kijken?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2eb net gezien dat er in de zekeringkast een zekeringhouder voorzien is voor de optionele koplampsproeiers. Is het mogelijk om de kabel erachter door te trekken naar de koplampsproei-motors of komt er meer bij kijken?
dan moet ge nog vinden welke kabel dient voor de switch voor het geheel aan te sturen.
Ik zou gewoon een basic systeemke gebruiken gelijk ge mistlampen aanzet. heb ik hier al eens gepost enkele dagen geleden.
is even goed en veilig. waarom moelijk maken alst ook makkelijk kan

$1 schreef:$2a ge snapt het nog ni zo goed ehge kunt ook dat signaal dat de trigger geeft voor uw sproeier relais ook gebruiken als trigger voor uw koplampen. met een aparte relais met stroomkring gescheiden
![]()
dus voor de relais op laag stroomniveau ipv erna

Keer terug naar Electronica/audio
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast