$1 schreef:$2omplimenten aan de chef in verband met de linkjes in een ander venster te recht te laten komen. Da hebde gij goe gedaan kut!!!!
De firma dankt u
steunkaarten altijd te verkrijgen via pm...... aan woekerprijzen uiteraard


$1 schreef:$2omplimenten aan de chef in verband met de linkjes in een ander venster te recht te laten komen. Da hebde gij goe gedaan kut!!!!

$1 schreef:$2s het eventueel nie mogelijk dat pm s van dezelfde personen en titels ( gewoon een antwoord enz )
gewoon bij dezelfde pm gevoegd worden en dus geen plaats in nemen in de pm box
(ik hoop dat je snapt wat ik bedoel )
als je nu onder de pm kijkt , zie je de berichtgeschiedenis al staan , maar dan staan er wel 5 pm s van dezelfde persoon , in u inbox
waardoor ik dus dagelijks mijn pm box moet leegmaken ,)
$1 schreef:$2heb juist een nieuw topicske proberen zetten in de verkoophoek, bij wagens in onderdelen.
laden duurde heel lang, en uiteindelijk verscheen dit:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Web Server at forum.hondaclub-belgium.be
weet nie of het aan iets ligt da ik gedaan heb fzo ma tis alleszinds nie just

$1 schreef:$2$1 schreef:$2heb juist een nieuw topicske proberen zetten in de verkoophoek, bij wagens in onderdelen.
laden duurde heel lang, en uiteindelijk verscheen dit:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Web Server at forum.hondaclub-belgium.be
weet nie of het aan iets ligt da ik gedaan heb fzo ma tis alleszinds nie just
heddet weer naar de klote geholpe jaa![]()





$1 schreef:$2erkoophoek is verdwenen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast