greetz

$1 schreef:$2eter uwen uitlaat kome stekenfos was ganse dag vrij
![]()
hehe, knap gedaan zenne manbinnekort kunde ermee trouwen gelijk gij u solleke graag zie
$1 schreef:$2$1 schreef:$2eter uwen uitlaat kome stekenfos was ganse dag vrij
![]()
hehe, knap gedaan zenne manbinnekort kunde ermee trouwen gelijk gij u solleke graag zie
Dichtingen vandaag gaan bestellen bij mullens! , eerder zal et toch niet gaan hé![]()
ik ga u zo rap mogelijk iets laten weten ,
greetz!!
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2eter uwen uitlaat kome stekenfos was ganse dag vrij
![]()
Dichtingen vandaag gaan bestellen bij mullens! , eerder zal et toch niet gaan hé![]()
ik ga u zo rap mogelijk iets laten weten ,
greetz!!
amai, zijn die zondags ook al open
is goe zelle

$1 schreef:$2e wordt nog nen echte![]()
JA kzei et e, die kassen, kdacht eraan gisteren ak bij mij bezig was van hmmm kzal em da ook maar zeggen![]()
Voor uwe versterker ..
waarom maakt ge dieje nie in u koffer tegen de plaat naar de voorkant toe, dan trug origineel bekleding erover en niemand da er iets van zietplaats genoeg voor want normaal zit daar de ABS unit en u kabels kunde vlotjes naar de cockpit trekken onder die opbergbakken door en door uwe middentunnel
grtz
$1 schreef:$2wil men koffermatten een van dezer dagen terug deftig in mijn auto steken, maar ze rieken nogal erg muf,
zou ik die gewoon met de hogedrukreiniger ten lijve gaan? of heeft daar iemand een ander idee over?
grtz
$1 schreef:$2$1 schreef:$2wil men koffermatten een van dezer dagen terug deftig in mijn auto steken, maar ze rieken nogal erg muf,
zou ik die gewoon met de hogedrukreiniger ten lijve gaan? of heeft daar iemand een ander idee over?
grtz
Dan heeft / had em wel last van vocht in de koffer, daarom rieken die muf
Ik kuis zowel m'n zetels, als m'n vloermatten met woolite color .. proper resultaat + aangenaam geurke
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten